نکته ناگفته ایردراپ Cex.io Power Tap

0
نکته ناگفته ایردراپ Cex.io Power Tap

بازی Cex Power Tap یک بازی کلیکر جدید است که در تلگرام شروع به کار کرده و بسیاری از کاربران از تجربه بازی و جمع‌آوری سکه‌های درون بازی لذت می‌برند. (مسترکد شخصا جذابیتی در بازی های کلیکر نمیابد!) اما یک مشکل وجود دارد: مشخص نیست که آیا سکه‌های این بازی واقعاً به عنوان ارزی برای داد و ستد قابل استفاده خواهند بود یا نه.

اگر اخیراً اخبار کریپتو به‌ویژه در مورد بازی‌های کلیکر یا اپلیکیشن‌های ماینینگ و ایردراپ ها دنبال کرده‌ باشید، احتمالاً متوجه شده اید که از زمانی که Notcoin راه‌اندازی شد، مینی‌اپلیکیشن‌های مختلف بسیاری ایجاد شده و هر روز بر تعداد آن ها افزوده میشود. با توجه به کاربران زیادی که منتظر شرکت در این بازی‌ها هستند، بسیاری از صرافی‌ها و پلتفرم‌های دیگر نیز به این جریان پیوسته‌اند.

Cex.io یکی از صرافی‌هایی است که مینی‌اپلیکیشنی در تلگرام راه‌اندازی کرده تا از بازار ناب طرفداران این نوع پروژه‌ها بهره‌برداری کند. مطمئنم که نام Cex Power Tapping حداقل جایی شنیده‌اید و به همین دلیل به این صفحه آمده‌اید. در این مقاله به جزئیات تمام نکات مربوط به بازی پاور تپ، چگونگی شروع و همچنین نکات منفی یا معایب قابل توجه قبل از شروع این سفر کلیکی می‌پردازیم.

آشنای با Cex.io

Cex.io یک صرافی ارز دیجیتال است که مدت زیادی است در حال فعالیت است. وقتی به صرافی‌ها اشاره می‌کنیم، منظورمان پلتفرم‌هایی است که کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده خود را به راحتی در آن معامله و تبادل کنند. Cex یکی از این صرافی‌هاست که پیش از ظهور اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کوچک در تلگرام، فعالیتش را آغاز کرده و به همین خاطر، دنبال‌کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

چند هفته پیش، برای جذب مخاطبان بازی‌های کلیکر، این صرافی بازی جدیدی به نام پاور تپ را راه‌اندازی کرد. در این بازی، کاربران نه تنها با کلیک کردن سکه جمع‌آوری می‌کنند بلکه میتوانند از طریق فارمینگ اتوماتیک و انجام برخی ماموریت ها، ارز درون بازی را به دست آورند.

شروع بازی Cex.io Power Tap

این بازی شبیه به بازی‌های کلیکی دیگر زیادی است که در این روزها شاهد ظهور آنها هستیم. تنها تفاوت این بازی با سایر بازی‌ها این است که این بازی متعلق به یک صرافی ارز دیجیتال معروف است و به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باورند که این پروژه می‌تواند پروژه‌ای بزرگ باشد.

در مورد نحوه کار، باید گفت که بسیار ساده و تا حدی حوصله سر بر است. کافی است روی لینکی که در این مقاله قرار داده شده کلیک کنید، به تلگرام هدایت شوید. در آنجا ثبت‌نام کنید، ایمیل خود را وارد کنید و شروع به کلیک روی صفحه کنید تا سکه‌های بیشتری به دست آورید.

همچنین گزینه‌های دیگری هم برای تولید اتوماتیک سکه (farming) وجود دارد. وقتی روی آن کلیک کنید، ماینر (miner) را راه‌اندازی می‌کنید و هر چند ساعت یک‌بار برمی‌گردید تا سکه‌های cexp بیشتری Claim کنید.

اگر علاقه‌مند به شرکت در این بازی کلیکی جدید هستید، این آدرس را کپی کنید:

https://t.me/cexio_tap_bot?start=1721408076059283

و آن در مرورگر خود پیست کنید. (ترجیحا در مرورگر موبایلتان) شما به تلگرام هدایت می‌شوید و گفتگویتان با بات شروع می‌شود.

چند گزینه به شما نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها گزینه‌ی شروع بازی است. روی آن بزنید تا به صفحه‌ بازی منتقل شوید. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید و به بازی بروید.

برای کسب سکه‌های بیشتر، روی آیکون توکن کلیک کنید. در ابتدا، شما می‌توانید فقط ۱۵۰۰ بار کلیک کنید و بعد از آن باید یک یا دو ساعت صبر کنید تا انرژی شما دوباره پر شود.

یکی دیگر از گزینه‌ها یا ویژگی‌ها که می‌توانید برای کسب سکه‌های بیشتر استفاده کنید، ویژگی فارمینگ است. این گزینه در تب های پایین صفحه‌ی بازی نمایش داده شده، روی آن کلیک کنید و شروع به استخراج کنید. سپس هر ۳ تا ۴ ساعت به صفحه بازگردید تا سکه‌های cexp بیشتری دریافت کنید.

وظایف و ماموریت های پاورتپ

علاوه بر کلیک کردن و استخراج، می‌توانید با ارجاع افراد دیگر، سکه‌های بیشتری کسب کنید. برای برای کسب سکه بیشتر، کافیست روی گزینه دعوت از دوستان کلیک کنید، لینک خود را کپی کنید و با افرادی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید. برای هر شخصی که به مینی اپ‌ها وارد شود و شروع به کشاورزی کند، سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید و انرژی بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

توکن Cexp چه زمانی لیست میشود؟

در زمان نگارش این مقاله، هیچ کاربردی برای توکنی که در بازی استخراج یا تولید می‌شود وجود ندارد. در واقع، اطلاعاتی نهفته وجود دارد که به شدت به مشروعیت یا آینده بازی و سکه‌های انباشته شده شک و تردید وارد می‌کند. در مورد این موضوع بعداً صحبت خواهیم کرد.

آیا این بازی کلاهبرداری است؟!

همانطور که اشاره کردیم، الان موضوع خیلی روشن و واضح است. شما فقط با کلیک کردن می‌توانید سکه‌های بیشتری در بازی یا cexp به دست آورید، اما هیچ کاربردی برای توکنی که دارید کشت می‌کنید وجود ندارد. در واقع، یک تذکر واضح و آشکار در صفحه بازی وجود دارد که به این صورت نوشته شده که در زیر نقل میکنیم:

“CEXP یک ارز مجازی نیست. یک بازی Tap&loot است. CEXP که به کاربران داده می‌شود تنها برای اهداف تفریحی است و هیچ تضمینی برای داشتن ارزش پولی یا قابل تبدیل ندارد.”

این به این معناست که هیچ تضمینی وجود ندارد که سکه‌های داخل بازی به زودی به چیزی تبدیل شوند. فارغ از نیت‌ این صرافی، این تذکر بسیار حساس و مهم است و باید باعث شود که بسیاری افراد کاملاً از این پروژه فاصله بگیرد.

شخصاً فکر نمی‌کنم که بازی cex power tap به اندازه‌ای معتبر باشد که کسی ساعت‌ها برای جمع‌آوری سکه‌ها تلاش کند. آنها نشانه‌های کافی از اعتبار را نشان نداده‌اند یا اطلاعات کافی درباره آینده بازی ارائه نکرده‌اند.

مشکل اینجاست که بیشتر افرادی که در بازی‌های کلیکی شرکت می‌کنند، با این آرزو این کار را انجام می‌دهند که سکه‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله‌ای بعد به یک توکن رمزنگاری تبدیل شود که در صرافی‌ها فهرست شود، اما اینکه cex.io که به‌طور علنی اعلام کند که این بازی تنها برای اهداف تفریحی است، کافی است که یک شخص محتاط تر باشد یا با انتظارات کمتری از بازی استفاده کند.

علاوه بر این، صرافی Cex تعدادی نقد منفی در پلی استور دارد. یعنی، نقدهای مثبت زیادی هم وجود دارد، اما این نقد ها فقط به این دلیل خوب هستند که از بازیکنان بازی خواسته شده که برنامه را در اپ استور و پلی استور برای سکه‌های بیشتر بررسی کنند.

اما وقتی به نقدهای قبلی نگاه کنیم، متوجه میشویم که این صرافی حتی از نظر کسانی که قبل از دوران مینی اپ‌ها در آن بوده‌اند، چندان تاریخچه جذابی ندارد.

این موضوع برای بازی چه معنایی دارد؟ اگر توسعه‌دهندگان این صرافی به اندازه‌ای که باید، خوب نباشند، به این معنی است که بازی ای که مردم در حال بازی آن هستند، ممکن است هرگز به آن چیزی که بسیاری تصور می‌کنند تبدیل نشود.

به همین دلیل است که باید همیشه نظرات مربوط به صرافی‌ها یا کیف پول‌های تحت مدیریت این بازی‌های کلیکی را بررسی کنیم. نظرات منفی نشان می‌دهند که ممکن است بازی آن چیزی نباشد که همه در فکر خود از آن انتظار دارند.

آیا این به این معنی است که نباید شانس خود را امتحان کنید؟ ما نمی‌گویم که نباید بازی cex.io power tap را امتحان کنید، فقط می‌خواهیم آنچه را که دیگران ممکن است در حین تبلیغ بازی به شما نگفته یا اشاره نکرده‌اند را برایتان روشن کنیم.

مزایای این بازی

  • جمع آوری آسان سکه‌ها: شما می‌توانید با کلیک کردن، ارجاع دادن و همچنین کشاورزی، Cexp کسب کنید.
  • تشویق‌های جذاب برای ارجاع: با ارجاع کاربران جدید، می‌توانید مقدار زیادی Cexp کسب کنید.
  • درک و بازی آسان: بازی Power Tap به راحتی بارگذاری می‌شود و هیچ کندی خاصی ندارد.

معایب بازی

  • عدم وجود نقشه‌راه مشخص: در حال حاضر، به گفته‌ صرافی صاحب بازی، Cexp فقط برای منظورهای تفریحی است و با توجه به وجود بازی‌های کلیکی دیگر با نقشه‌راه و چشم‌انداز مشخص، دلیلی برای صرف وقت روی این پروژه‌ی حدس و گمان‌محور وجود ندارد.
  • نقدهای ضعیف از کاربران صرافی آن‌ها: کاربران نظرات منفی درباره‌ی صرافی آن‌ها نوشته‌اند.
  • بدون هدف و فاقد هر عنصر سرگرمی : تپ کردن بی هدف در یک رابط کاربری ابتدایی که هر شخصی میتواند آن را در چند ساعت سر هم بندی کند، هیچ نوع جذابیتی نخواهد داشت!

نتیجه‌گیری نهایی

شاید بخواهید بخاطر ترس از دست دادن و جاماندن از دیگران این بازی را شروع کنید! باید بگوییم که هنوز هم قبل از ورود به هر بازی کلیکی، تحقیقات لازم را انجام دهید زیرا شما در کمترین حالت در حال سرمایه‌گذاری زمان خود هستید و این در حالی است که برخی از این بازی ها فقط برای سو استفاده از موفقیت Notcoin راه‌اندازی شده‌اند.

دلایلی وجود دارد که باور کنیم بازی Power Tap Cex.io آنطور که مردم فکر می‌کنند نیست و شما برخی از دلایل این ادعا را دیده‌اید. اما اگر هنوز هم به امتحان کردن آن علاقه‌مندید، جلو بروید و سکه‌ها را جمع کنید. امیدوارم در آینده، Cexp به یک توکن واقعی تبدیل شود و نه به رویایی از زمان از دست رفته بازیکنان آن!

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.