معرفی 25 قالب وردپرس پرفروش سال 2022

0
25 قالب وردپرس پرفروش سال 2022

در روزهای پایانی سال 2022 در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز 2023 مانده است، تصمیم گرفتیم به شما 25 قالب جدید و موفق را که در سال دو هزار بیست و دو شاهد عرضه آنها به بازار قالب های وردپرسی بودیم، معرفی کنیم. فهرستی که در ادامه می آید، مجموعه قالب های پر فروش سایت تم فارست در سال گذشته است. این قالب ها، با موضوعات متنوع و متناسب با نیازهای انواع سایت ها، از محبوب ترین انتخاب های کاربران جهت راه اندازی سایت های وردپرسی بوده اند.

از شما دعوت میکنیم در ادامه این مطلب با مسترکد همراه شده و این فهرست را به همراه ما مرور کنید. راستی مد نظر داشته باشید این فهرست فقط شامل قالب هایی است که در سال 2022 تولید شده اند و شامل قالب های تولید شده در سال های قبلی نخواهد بود. در هر مورد، لینک صفحه دانلود قالب در اختیار شما قرار داده شده است که در صورت تمایل میتوانید با مراجعه به لینک مورد نظر، اقدام به تهیه و دریافت قالب مورد نظر کنید.

25 – قالب هتل و گردشگری Kinsley

قالب هتل و گردشگری Kinsley

قالب Kinsley، قالبی جهت ارائه امکانات استراحتگاه، ملک اجاره ای، آپارتمان، رزرو هتل، خوابگاه، تختخواب و صبحانه، ویلا، مسافرخانه، سفر در تعطیلات، اجاره کلبه و هر نوع اقامتگاه دیگر است. این قالب با زبان های راست به چپ سازگار است و از حالت راستچین پشتیبانی میکند.

24 – قالب سایت ویدیویی VidMov

قالب سایت ویدیویی VidMov

قالب VidMov یک قالب واکنش گرا و ریسپانسیو وردپرسی است که به صورت ویژه برای سایت های ویدیویی، ارائه دهندگان محتوای صوتی و پادکست ارائه شده است. این قالب با سئوی بهینه و ارائه امکانات متنوع، یکی از بهترین قالب های وردپرسی در زمینه فیلم و ویدیو میباشد.

این قالب با انواع مرورگر های مرسوم روز سازگار بوده و همچنین از نمایش راست به چپ برای زبان هایی همچون فارسی پشتیبانی میکند. امکان ترجمه این قالب از طریق افزونه WPML میسر بوده با استفاده از آن میتوان سایت های ویدیویی چندزبانه ایجاد کرد. این قالب با طراحی جذاب، بدون شک، کاربران را جذب محتوای وبسایت شما خواهد کرد.

23 – قالب استارتاپ و خدمات Framer

قالب استارتاپ و خدمات Framer

قالب فریمر یک قالب جذاب و قدرتمند مناسب راه اندازی انواع سایت های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر تکنولوژی است. با استفاده از این قالب میتوانید انواع سایت های استارتاپ را راه اندازی کرده و خدمات مبتنی بر SaaS را به مشتریان خود ارائه کنید.

این قالب به صورت چندمنظوره طراحی شده و علاوه بر امکان استفاده به صورت شرکتی، به علت سازگاری با ووکامرس امکان به فروش رساندن محصولات را نیز برای شما فراهم میکند. قالب Framer دارای پشتیبانی از زبان های راست به چپ بوده و امکان نمایش RTL زبانهایی همچون فارسی را نیز برای شما فراهم میکند.

سرعت اجرای این قالب سریع و بارگیری آن به صورت بهینه انجام میشود و در پیاده سازی طرح های صفحات این قالب میتوانید از عناصر متنوع صفحه ساز المنتور به صورت درگ اند دراپ بهره مند شوید.

22 – قالب شرکتی Creote

 قالب شرکتی Creote

Creote یک قالب وردپرس مناسب انواع سایت کسب و کار شرکتی و مشاوره ای است که به استارتاپ ها، کسب و کارهای مشاوره و شرکت های فعال در امور مالی، مشاوره ای، شرکت های سرمایه گذاری، حقوقی، حسابداری و صنایع بیمه و تمامی شرکت های فناوری مدرن و وب سایت های توسعه نرم افزار اختصاص داده شده است.

قالب کریوت همراه با پشتیبانی از صفحه ساز Elementor ارائه می شود. المنتور قدرتمندترین صفحه ساز وردپرس و یک ابزار مفید پیشرفته با پشتیبانی از طراحی با استفاده از کشیدن و رها کردن است که امکان ویرایش آسان و سفارشی کردن صفحات سایت در قسمت فرانت اند سایت را در اختیار شما قرار می دهد. این سفارشی ساز کاربر پسند به شما کمک می کند تا وب سایت مورد نظر خود را هرچه سریع طراحی کرده و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

21 – قالب مینیمال وبلاگی Maktub

قالب مینیمال وبلاگی Maktub

قالب Maktub یک قالب وبلاگی فوق العاده مدرن است که به شدت بر روی سرعت و تایپوگرافی متمرکز شده است. این تم متن محور، شامل یک حالت منحصر به فرد “حالت متن” است که می تواند زمان رندر وب سایت شما را به طور چشمگیری کاهش داده و بهبود دهد، همچنین این تم کاملاً با هر نوع وبلاگ به خصوص وبلاگ های شخصی، مسافرتی، فناوری یا بیوگرافی مطابقت دارد.

این محصول بسیار سبک بوده و با چندین تکنیک برای دستیابی به امتیازات عالی در Google Insights ساخته شده است، همچنین کیفیت کد و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) در آن مد نظر بوده است. استفاده و سفارشی سازی آن آسان است. شامل انواع ابزارک سفارشی و یک پنل گزینه های تم قدرتمند برای تسهیل مدیریت میباشد

20 – قالب نرم افزار و تکنولوژی Iteck

قالب نرم افزار و تکنولوژی Iteck

قالب Iteck یک تم وردپرس مناسب ارائه راه حل های فناوری اطلاعات است که برای ساخت سایت های استارتاپ ها و کسب و کار، خدمات فناوری اطلاعات و آژانس های دیجیتال انتخابی مناسب است. این قالب ریسپانسیو بوده و بر پایه فریم ورک بوت استرپ طراحی شده. همه فایل‌ها و کدهای این قالب به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و برای سهولت سفارشی‌سازی روی آن‌ها به خوبی کامنت گذاری شده است.

19 – قالب فروشگاهی Cartify

قالب فروشگاهی Cartify

قالب کلاریتی یک قالب فروشگاهی جذاب و سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس است. این قالب دارای پشتیبانی از حالت RTL بوده و برای طراحی انواع فروشگاه های اینترنتی بر پایه وردپرس، انتخابی مناسب میباشد.

از بین امکانات متنوع این محصول میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از تصاویر اضافی برای تنوع محصول، تسویه حساب چند مرحله ای، امکان مقایسه محصولات، پشتیبانی از شبکه های اجتماعی، فیلتر ایجکسی، پشتیبانی از جستجوی ایجکسی با افزونه relevanssi، امکان نمایش محصولات اخیرا مشاهده شده،  استایل های متنوع نمایش محصول، امکان نمایش تصویر 360 درجه، امکان استفاده از تب های سفارشی و پشتیبانی از بلاک های متنوع گوتنبرگ اشاره کرد.

18 – قالب خدمات مالی و کریپتوکارنسی Level

قالب خدمات مالی و کریپتوکارنسی Level

قالب Level یک قالب مدرن مناسب ارائه انواع خدمات مالی، بانکی، اعتباری و ارائه خدمات رمز ارز و کریپتوکارنسی میباشد. این قالب به شما اجازه میدهد که کلیه بخش های سایت را دقیقا مطابق با میل و سلیقه خود سفارشی کرده و سایتی کاملا منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید.

لول از راه اندازی بخش وبلاگ با طرح بندی های متنوع پشتیبانی میکند و از بین امکانات آن میتوان به مواردی همچون منوهای بهبود یافته و کاربردی، وجود عناصر طراحی متنوع، پنل تنظیمات پیشرفته، تم بیلدر کاربردی، پشتیبانی از پاپ اپ اشتراک در خبرنامه، سازگاری با مت فرم پرو جهت ساخت انواع فرم به صورت بصری و سیستم مدیریت کارکرد جهت بهینه سازی بارگیری اشاره کرد.

17 – قالب بازاریابی دیجیتال Affirm

قالب بازاریابی دیجیتال Affirm

قالب افرم که از نمایش زبان های راست به چپ / RTL نیز پشتیبانی میکند انتخابی عالی برای فریلنسر ها، بازاریاب های دیجیتال و کلیه آژانس های دیجیتال مارکتینگ است. استفاده از این قالب آسان بوده و با بهره گیری از آن میتوانید به سرعت وبسایت خود را راه اندازی کنید. در این قالب میتوانید طراحی صفحات خود را به صورت بصری از طریق صفحه ساز المنتور انجام دهید.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون کیفیت بالای طراحی، امکان ویرایش زنده، بارگیری بهینه و سریع، وجود عناصر طراحی متنوع، سازگاری با ووکامرس، پنل مدیریتی با قابلیت وایت لیبل، پشتیبانی از فونت های سفارشی، امکان استفاده از بنر های بازاریابی، پشتیبانی از آیکن های اختصاصی متنوع و سازگاری با افزونه WPML و Polylang اشاره کرد.

16 – قالب مجله ای و خبری Blueprint

قالب مجله ای و خبری Blueprint

بلوپرینت یکی دیگر از قالب های مجله ای و وبلاگی مینیمال وردپرس است. این قالب از حالت راستچین و دارک مود پشتیبانی میکند و امکاناتی همچون تنظیمات انعطاف پذیر با قابلیت سفارشی سازی بالا، امکان پیاده سازی طرح های جذاب و منحصر به فرد، پشتیبانی از رنگ های متنوع وو قابل سفارشی سازی، امکان استفاده از ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی و پشتیبانی از طرح بندی های متنوع آرشیو نوشته را در کنار طراحی جذاب در اختیار شما قرار میدهد.

15 – قالب شرکتی Finbuzz

قالب شرکتی Finbuzz

قالب Finbuzz یک تم تمیز و امروزی با ویژگی‌های کاربردی است. این قالب برای مشاوران مالی، مالیاتی، شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های مشاوره، حسابداران، شرکت های بیمه، شرکت های سرمایه گذاری، و شرکت های مدیریت وام، خدمات اعتباری و موارد مشابه ساخته شده است. طرح بندی تمیز این قالب به محتوای شما اجازه درخشش میدهد و تمرکز بازدیدکنندگان را به مقصود شما جلب کند. این قالب وردپرس تجاری شرکتی دارای تمام ویژگی هایی است که وب سایت های ارائه دهنده این نوع خدمات به آن نیاز دارند.

فینباز همچنین راست چین بوده و به شما این امکان را می دهد که تمام وب سایت خود را با استفاده از صفحه ساز المنتور شخصی سازی کنید. از آنجایی که این صفحه ساز دارای رابط کشیدن و رها کردن است، برای ایجاد صفحات نیازی به یادگیری کدنویسی ندارید. این قالب با صحفه ساز گوتنبرگ نیز سازگار است و تجربه سفارشی‌سازی عالی را به شما ارائه میدهد. شما به راحتی می توانید رنگ صفحات، بخش ها، متن و هر بخش کوچکی از سایت خود را با ترکیب رنگ های نامحدود سفارشی کنید. این قالب به فونت های وب گوگل دسترسی دارد، بنابراین می توانید زیباترین و خواناترین ترکیب ها را مطابق میل خود انتخاب کرده و سایت خود را سفارشی سازی کنید.

14 – قالب پورتفولیو شخصی InBio

قالب پورتفولیو شخصی InBio

قالب اینبایو یک قالب جذاب با تم رنگ تیره و جذاب مناسب به نمایش گذاشتن نمونه کار ها و انواع پورتفولیو و CV میباشد. این قالب از حالت راست به چپ پشتیبانی کرده و از بین امکانات آن میتوان به مواردی همچون امکان افزودن معرفی ویدیویی، پشتیبانی از المنتور، طرح های پاپ اپ متنوع، پشتیبانی از بخش فروشگاه، سرعت بارگیری بالا و کسب امتیاز عالی در GTmetrix و پشتیبانی از شبکه های اجتماعی متنوع اشاره کرد.

13 – قالب NFT و کریپتوکارنسی Toka

قالب NFT و کریپتوکارنسی Toka

قالب Toka یک تم مدرن وردپرس است که منحصراً برای پروژه‌های NFT، ICO، ارزهای دیجیتال، Web3، DApp، DAO و DeFi، توکن‌ها، تجارت های بر پایه رمز ارز، بلاک چین و وب‌سایت فناوری مالی طراحی شده است. این قالب با دیزاین مد روز، کاملاً ریسپانسیو بوده و به آسانی قابل سفارشی سازی است.

این تم کاملاً با صفحه ساز بصری Elementor سازگار بوده و امکان طراحی از طریق کشیدن و رها کردن عناصر با برای شما فراهم میکند. از دیگر امکانات این قالب میتوان به سازگاری با ووکامرس، بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)، طراحی بر پایه بوت استرپ، وجود طرح بندی بلاگ قابل سفارشی سازی، عدم نیاز به کدنویسی و امکان سفارشی سازی کامل رنگ های اصلی سایت اشاره کرد.

12 – قالب بادی پرس Anesta

قالب بادی پرس Anesta

انستا یک قالب جذاب و کاربردی وردپرس مناسب راه اندازی انواع سایت های جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی بر پایه وردپرس است. این قالب با طراحی حرفه ای و چشم گیر و در عین حال منعطف به شما در طراحی جامعه مجازی دلخواهتان کمک خواهد کرد.

از امکانات اصلی این قالب میتوان به مواردی همچون طراحی بر پایه HTML5 و CSS3، پشتیبانی از نمایشگر های رتینا، امکان استفاده از طرح بندی عریض و جعبه ای، سازگاری با صفحه ساز المنتور، وجود پنل تنظیمات قدرتمند، طراحی کاملا ریسپانسیو، امکان استفاده از فونت های گوگل و امکان راه اندازی بخش بلاگ با تنظیمات گوناگون اشاراه کرد.

11 – قالب ووکامرس MyDecor

قالب ووکامرس MyDecor

قالب MyDecor یک قالب وردپرس سازگار با افزونه فروشگاه ساز WooCommerce است که برای طراحی انواع فروشگاه های آنلاین طراحی شده است. مای دکور دارای امکان استفاده از بسیاری از طرح‌بندی‌های متنوع برای صفحه اصلی و صفحه محصول است تا بهترین انتخاب را در سفارشی‌سازی به شما ارائه دهد.

این محصول دارای استایل های راست به چپ / RTL بوده و برای وب سایت های تجارت الکترونیک مانند فروش مبلمان و دکوراسیون منزل، مواد غذایی و محصولات ارگانیک، سوپرمارکت اینترنتی، فروشگاه مد و پوشاک، فروش لوازم الکترونیک، کفش ورزشی، عینک، لوازم جانبی، جواهرات، ساعت… یا هر چیزی دیگری که فروش آن را مد نظر داشته باشید مناسب است.

10 – قالب مدرن فروشگاهی PressMart

 قالب مدرن فروشگاهی PressMart

قالب PressMart قالب وردپرس مدرن و منحصر به فرد سازگار با المنتور و ووکامرس است. این قالب با کیفیت بالا مناسب هر فروشگاه آنلاین مانند فروشگاه مد و پوشاک، فروشگاه لوازم الکترونیکی، فروشگاه مبلمان و غیره است. در پیاده سازی این قالب در المنتور بهره گرفته شده یک صفحه ساز درگ اند دراپ است که نیازی به مهارت های کدنویسی از سوی کاربران ندارد و به آنها اجازه میدهد به راحتی یک صفحه جدید را ویرایش کرده و بسازند. پوسته پرس مارت کاملاً ریسپانسیو است و در هر دستگاهی مانند دسکتاپ، تبلت یا موبایل عالی به نظر می رسد.

پرس مارت از حالت راست چین پشتیبانی کرده و دارای بسیاری از ویژگی های ضروری تجارت الکترونیک برای فروشگاه آنلاین مانند فیلتر محصولات، جستجوی ایجکسی، امکان خرید سریع، خرید با هم، مینی سبد خرید و غیره است. این محصول می تواند یک انتخاب عالی برای هر نوع فروشگاه آنلاین محصولات فیزیکی مانند فروشگاه مد، فروشگاه لباس، فروشگاه مبلمان، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه جواهرات لوکس و لوازم جانبی باشد.

09 – قالب سایت پزشکی Medicate

قالب سایت پزشکی Medicate

تم وردپرس Medicate با امکان سفارشی سازی بسیار آسان دارای بسیاری از ویژگی های کاربردی و پنل مدیریت قوی برای ایجاد یک وب سایت کاربردی است. مدیکیت همچنین دارای ویژگی های متنوعی برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای با طراحی جذاب است که همه جنبه های کلینیک پزشکی شما را به خوبی در معرض دید مخاطبین شما قرار میدهد. شما میتوانید جدول زمانی دقیق پزشکان را در این قالب درج کرده و به بیماران ارائه کنید و همچنین جزئیات مربوط به آزمایشگاه، بیمارستان یا کلینیک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این قالب نیز دارای استایل های RTL مناسب نمایش زبان های راست به چپ میباشد.

08 – قالب نمونه کار شرکتی Obelisk

قالب نمونه کار شرکتی Obelisk

قالب Obelisk یک قالب وردپرس نمونه کار است که برای مدلسازی استارتاپ های کسب و کار، استودیوهای طراحی و آژانس های خلاق مناسب است. طراحی این قالب ریسپانسیو و پاسخگو بر اساس فریم ورک بوت استرپ صورت گرفته. همه فایل‌ها و کدها به خوبی سازماندهی شده‌اند و برای سهولت سفارشی‌سازی روی آن‌ها به خوبی توضیح داده شده است.

در مورد سرصفحه ها و پاورقی های این قالب هیچ محدودیتی وجود ندارد، شما می توانید از طریق المنتور یک طرح بندی هدر و پاورقی تعاملی با عناصری مانند لوگو، منوها، مخاطبین، دکمه ها، لیست ها و سایر عناصر تعاملی ایجاد کنید. سرصفحه های تعریف شده را می توان تنها با یک کلیک برای کل سایت یا برای هر صفحه/پست در کتابخانه الگو گنجاند. این قالب از نمایش راست به چپ و افزونه ووکامرس نیز پشتیبانی میکند.

07 – قالب خدمات مشاوره شرکتی Halstein

قالب خدمات مشاوره شرکتی Halstein

نوآوری در کسب و کار خود را در هر مرحله با بهره گیری از قالب Halstein نشان دهید، قالبی مدرن که برای تمام وب سایت های مشاوره تجاری، مشاور شرکتی و خدمات مشاوره مالی طراحی شده است. این تم وردپرس مجموعه‌ای عالی از طرح های متنوع و امکانات قابل سفارشی سازی وب‌سایت با دقت طراحی شده را شامل می‌شود که انتخابی ایده‌آل برای همه مشاورین، حسابداران، بخش منابع انسانی، یا آژانس بازاریابی و موارد مشابه به شمار میرود.

علاوه بر این، هالستین دارای پشتیبانی کامل از صفحه ساز Elementor و بلوک های Qi برای سازگاری با گوتنبرگ است. هیچ راهی بهتر از هلستین برای گسترش چشم انداز شرکت شما وجود ندارد. این هالشتاین است، متخصص مشاوره جدید شما!

06 – قالب پورتفولیو و نمونه کار Imroz

دانلود قالب نمونه کار Imroz برای وردپرس

قالب Imroz به طور ویژه بر پایه صفحه ساز Elementor ساخته شده است. این قالب دارای امکان پیاده سازی طرح های متنوع و بیش از 30 ابزارک سفارشی است که نیازهای شما را به خوبی براوردهد خواهند کرد. این قالب از دارک مود پشتیبانی کرده و کاملاً ریسپانسیو میباشد. قالب امروز/ایمروز این یک قالب وردپرس با طراحی مدرن و با کارایی بالا است. از این قالب میتوان برای سایت هایی همچون نمونه کار شخصی، صفحه فرود و لندینگ نمونه کارها، سایت های مینیمال، آژانس دیجیتال، کسب و کار، استارتاپ ها، استودیو طراحی، سایت های فریلنسری و … بهره گرفت.

05 – قالب چندمنظوره Vault

قالب چندمنظوره Vault

قالب والت یک قالب راستچین چند منظوره سازگار با المنتور است. این قالب با طراحی پیکسل پرفکت و امکان ویرایش زنده نمای سایت امکان پیاده سازی طرح های متنوع را برای شما فراهم میکند.

والت دارای انواع عناصر کاربردی بوده و از بین امکانات متنوع آن میتوان به مواردی همچون سیستم تم ساز، سازگاری با افزونه مت فرم پرو، وجود موتور انیمیشن درون ساخت، امکان بهینه سازی اجرا و بهینه سازی استایل ها و جاوااسکریپت، امکان سفارشی سازی ناحیه مدیریت سایت، پشتیبانی از فونت های سفارشی، پشتیبانی از تبلیغات و بازاریابی و وجود آیکن های اختصاصی اشاره کرد.

04 – قالب مجله ای Neeon

 قالب مجله ای Neeon

قالب Neeon بدون شک در میان تعداد انگشت شماری از تم های مجله خبری حرفه ای و برجسته وردپرس قرار میگیرد. این محصول دارای طرحی منعطف و مدرن است که باعث می شود به راحتی با هر ایده وب سایتی مطابقت داشته باشد. شما می توانید آن را به راحتی برای وب سایت های خبری و مجلات و وبلاگ نویسی استفاده کنید. Neeon تمام ویژگی هایی را دارد که هر وب سایت مجله خبری عالی باید داشته باشد. چیدمان مدرن و تمیز و تطبیق پذیری، جایگاه آن را در میان معدود بهترین ها ثابت می کند.

با این محصول، می توانید وب سایت خود را با صفحه ساز Elementor شخصی سازی کنید. این صفحه ساز یک رابط کشیدن و رها کردن را به شما ارائه می دهد، به این معنی که شما مجبور نیستید یک خط کد را لمس کنید. این افزونه با بیش از 15 المان Elementor سفارشی ارائه می شود که بیش از 45 طرح بندی دارند. اگر نمی‌خواهید از صفحه‌ساز استفاده کنید، می‌توانید از سازنده بلاک گوتنبرگ استفاده کنید، که بسیار کاربرپسند است و قابلیت کشیدن و رها کردن را نیز دارد. قالب نئون نیز جزو محصولاتی است که از نمایش زبان های راست به چپ پشتیبانی میکند.

03 – قالب مجله ای، خبری و تفریحی Foxiz

قالب مجله ای، خبری و تفریحی Foxiz

قالب Foxiz یک تم وردپرس مناسب برای راه اندازی انواع سایت اخبار، مجله، وبلاگ و برای انواع وب سایت های انتشاراتی است. همه ابزارها را برای هر نیاز انتشار داراست، استفاده آسان برای وبلاگ نویسی، مد، غذا، زیبایی، فناوری، ابزار، سخت افزار، سبک زندگی، مدرن، شخصی، سفر، ویروسی، معماری، بازی، مینیمال، ویدئو، ارز دیجیتال، پادکست، و وب سایت های متنوع را در اختیار کاربران قرار میدهد.

این تم از Elementor، حالت تاریک، حالت AMP، RTL، حالت چند زبانه، paywall، عضویت و سازگاری با GDPR پشتیبانی می کند. با موتورهای جستجو سازگار بوده و با ساختار طرحی برای سازمان، کادر جستجوی پیوندهای سایت، نوار خرده نان. پشتیبانی از Open Graph، سازگار با افزونه‌های Yoast، All in One، و Rank Math SEO… که باعث می‌شود موتورهای جستجو وب‌سایت شما را دوست داشته باشند ساخته شده است. اولویت بندی طراحی برای موبایل و کاملا واکنش گرا و بهینه شده برای سرعت، سبک وزن از دیگر ویژگی های این قالب میباشد.

02 – قالب معماری و دکوراسیون داخلی ArcHub

قالب معماری و دکوراسیون داخلی ArcHub

قالب ArcHub با پشتیبانی از زبان های RTL در واقع یک سایت ساز همه کاره با عملکرد فوق العاده بالا، ویرایشگر بصری و ویژگی های انحصاری است. آرک هاب مناسب راه اندازی انواع سایت های معماری، نمایش نمونه کار های دکوراسیون داخلی چه برای اشخاص و چه ارائه خدمات به صورت شرکتی است.

با بهره گیری از این قالب میتوانید ایده های خود را با یک ویرایشگر بصری زنده به واقعیت تبدیل کنید. وب سایت خود را به ساده ترین و جذاب ترین شکل ممکن ایجاد، ویرایش و سفارشی کنید و تغییرات را فورا مشاهده کنید. بدون اینکه نیاز به کدنویسی داشته باشید همچنین میتوانید بازدیدکنندگان خود را با انیمیشن های منظر منحصر به فرد به وبسایت و محتوای خود جذب کنید، با کمک افکت اختلاف منظر، وبسایتی جذاب و مطابق میل خود ایجاد نمایید.

01 – قالب فروشگاهی MinimogWP

قالب فروشگاهی MinimogWP

از طراحی سفارشی گرفته تا سئو داخلی و سرعت رعد و برق، قالب Minimog به شما کمک می کند تا فروش بیشتری از فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. مینی موگ با امکان پیاده سازی انواع طرح های پیشرفته و همچنین چندین سبک سرصفحه و انواع سبک پاورقی ارائه می شود. شما به راحتی می توانید رنگ ها، طرح ها یا فونت های فروشگاه خود را تغییر دهید. این قالب همچنین دارای ویژگی‌های برتر تجارت الکترونیک مانند بسته‌های محصول، گالری ویدیو، تایمر شمارش معکوس فروش، و موارد دیگر است که اجرای و مدیریت فروشگاه آنلاین شما را آسان می‌کند.

با مگا منوی شیک و منعطف ارائه شده در این قالب، تجربه خرید مشتری خود را بهبود ببخشید. این به شما امکان می‌دهد آیتم‌های منوی چند ستونی و انعطاف‌پذیر ایجاد کنید که می‌توانند بر اساس نیاز مشتری سفارشی شوند. این ابزار یک محیط بازشو ایجاد می کند که در آن محتوا می تواند نمایش داده شود در حالی که بقیه صفحه قابل مشاهده است. این عنصر روش سریعتر و قابل دسترس تری برای پیمایش در صفحات ارائه می دهد.

این محصول که برای بهبود ظاهر فروشگاه آنلاین و وب‌سایت شما طراحی شده است، مجموعه‌ای از ویژگی‌های تجارت الکترونیک خلاقانه را برای فروشگاهی پر رونق و با نرخ تبدیل بالا ارائه می‌کند. شما میتوانید با استفاده از امکانات متنوع این محصول طرحی را پیاده سازی کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند و شروع به ایجاد سایت موفق مورد نظر خود نمایید. در پایان این قالب به صورت پیشفرض از نمایش راست چین پشتیبانی میکند که استفاده از آن را برای نمایش زبان فارسی، تبدیل به انتخابی مناسب میکند.

سخن پایانی

خوب، در اینجا فهرست قالب های ما به پایان رسید. مد نظر داشته باشید که این فهرست فقط شامل قالب های جدیدی است که در سال 2022 منتشر شده اند. بنابراین بدیهی است که جای بسیاری از قالب های معروف و پرطرفدار وردپرسی در بین آنها خالی است.

راستی، آیا شما در سال گذشته قالب سایت خود را تغییر داده اید؟ یا اینکه سایت جدیدی با یک قالب جدید وردپرسی راه اندازی کرده اید؟ یا شاید هم تصمیم داشته باشید در سال نوی میلادی، به سایت خود، شکل و شمایل جدیدی هدیه کنید. اگر جواب شما به هر یک از این پرسش ها مثبت است، در بخش کامنت ها در پایین همین پست، نام قالب انتخابی خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و راجع به دلایل انتخاب خود با ما صحبت کنید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  معرفی 25 قالب وردپرس پرفروش سال 2022
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.