ایردراپ کریپتوکارنسی چیست؟ آیا می توانیم از Airdrop ها کسب درآمد کنیم؟

0
ایردراپ کریپتوکارنسی چیست؟ آیا میتوانیم از Airdrop ها کسب درآمد کنیم؟

ایردراپ کریپتو یک فعالیت است که معمولاً توسط استارتاپ‌های مبتنی بر بلاک‌چین انجام می‌شود تا به راه‌اندازی یک پروژه ارز دیجیتال کمک کند. هدف این کار، افزایش آگاهی درباره پروژه ارز دیجیتال و تشویق بیشتر افراد به شرکت در آن، در زمان عرضه و راه‌اندازی است. معمولاً ایردراپ‌ها از طریق کانال‌های رسمی شرکت و جوامع ارزهای دیجیتال اطلاع‌رسانی می‌شوند. سکه‌ها یا توکن‌ها تنها به کیف پول‌های مشخصی که از قبل مشخص میشود ارسال می‌شوند که بر اساس شبکه بلاک‌چین یا سکه‌های موجود در کیف پول‌های فعلی تعیین شده‌اند.

برای واجد شرایط بودن دریافت توکن‌ یا سکه‌ها، یک فرد ممکن است نیاز داشته باشد که حداقل مقداری از سکه‌های کریپتو را در کیف پول خود داشته باشد. به طور جایگزین، ممکن است نیاز باشد که یک کار خاص انجام دهد، مانند بحث کردن درباره ارز در یک فروم، ارتباط با یک عضو خاص از پروژه بلاک‌چین، یا نوشتن یک پست بلاگ یا حتی شرکت در یک بازی.

به طور خلاصه :

  • ایردراپ کریپتو یک استراتژی است که توسط استارتاپ‌های بلاک‌چین برای توزیع توکن‌ها یا سکه‌ها به آدرس‌های خاص کیف پول مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ایردراپ‌ها تلاش می‌کنند تا آگاهی و پذیرش پروژه‌های جدید بلاک‌چین را افزایش دهند.
  • انواع مختلفی از ایردراپ‌ها وجود دارد و ممکن است از شرکت‌کنندگان بخواهند که وظایف یا بازی خاصی را انجام دهند یا مقدار مشخصی از توکن‌های موجود را نگه‌دارند.

انواع ایردراپ Airdrop

انواع مختلفی از ایردراپ‌های کریپتو وجود دارد که هرکدام شرایط و هدف‌های خاص خود را دارند.

ایردراپ استاندارد: شرکت‌کنندگانی که به دریافت ایردراپ علاقه‌مندند، کافیست فقط علاقه‌ خود را اعلام کنند. فرد باید یک آدرس کیف‌پول معتبر ارائه دهد. برخی ایردراپ‌ها نیازی به اطلاعات اضافی ندارند.

ایردراپ باونتی: ایردراپ‌های بونتی زمانی اتفاق می‌افتند که کاربران میبایست برای دریافت آن کارهای خاصی انجام دهند. این کارها معمولاً شامل افزایش دادن آگاهی درباره یک پروژه از طریق کانال‌های اجتماعی مختلف خواهد بود.

ایردراپ هولدر: این نوع ایردراپ نیاز دارد که شرکت‌کنندگان یک مقدار مشخصی از سکه‌ها یا توکن‌های موجود را در کیف‌پول خود نگه‌ دارند تا واجد شرایط دریافت توکن‌ها شوند. مقدار توکن‌های دریافتی ممکن است به مقدار و مدت زمان نگه‌داری سکه‌ها یا توکن‌های موجود بستگی داشته باشد.

ایردراپ اختصاصی: این نوع ایردراپ نیاز دارد که شرکت‌کنندگان توسط تیم پروژه یا شرکا انتخاب یا دعوت شوند تا توکن‌ها را دریافت کنند. معیارهای انتخاب ممکن است بر اساس شهرت، تأثیرگذاری، تخصص، مشارکت و غیره باشد.

ایردراپ های ارز دیجیتال چگونه کار میکنند؟

ایر دراپ ارز دیجیتال معمولاً شامل مراحل زیر است:

  1. تیم پروژه جزئیات و شرایط ایردراپ را از طریق کانال‌های رسمی یا جوامع ارز دیجیتال اعلام می‌کند.
  2. شرکت‌کنندگان علاقه‌مند با ارائه آدرس کیف پول و اطلاعات دیگر یا انجام وظایف لازم، برای ایردراپ ثبت‌نام می‌کنند.
  3. تیم پروژه صلاحیت و اعتبار شرکت‌کنندگان را بررسی کرده و توکن‌ها را طبق قوانین ایردراپ به کیف پول‌های آنها توزیع می‌کند.
  4. شرکت‌کنندگان توکن‌ها را در کیف پول‌های خود دریافت کرده و می‌توانند طبق شرایط و قوانین پروژه از آنها استفاده کنند.

کسب در آمد از ایردراپ های کریپتوکارنسی

ایردراپ‌های کریپتو می‌توانند یک منبع درآمد بدون فعالیت جدی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال باشند که در آن‌ها شرکت می‌کنند. چندین روش برای کسب سود از طریق ایردراپ‌های کریپتو وجود دارد، از جمله:

فروش: یکی از روش‌ها برای دریافت پاداش از طریق ایردراپ‌های کریپتو، فروش توکن‌ها پس از در دسترس قرار گرفتن آن‌هاست. بسته به عرضه و تقاضای توکن‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها در طول زمان افزایش یا کاهش یابد.

نگه‌داری: روش دیگری برای استفاده از پاداش ایردراپ‌های کریپتو، نگه‌داری توکن‌ها برای افزایش ارزش آنها در بلندمدت است. اگر پروژه‌ای که پشت توکن‌ها وجود دارد موفق و با ارزش باشد، ممکن است ارزش آن‌ها در طول زمان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مبحث امنیت در ایردراپ ها

با این که ایردراپ‌های کریپتو خیلی محبوب هستند، اما همیشه نمیتوان به‌عنوان روش‌های بی‌خطر کسب در آمد روی آنها حساب کرد. چون افرادی که این ایردراپ‌ها را دریافت می‌کنند، توکن‌ها یا سکه‌ها را در کیف پول خود دریافت می‌کنند، ممکن است برخی ایردراپ‌ها تنها طرح‌های فریب دهنده باشند. به‌طور خاص، سازنده یک توکن را ایجاد می‌کند و امیدوار است که هیجان کافی اطراف آن به‌وجود بیاید تا بتواند آن را در یک صرافی لیست کند. زمانی که توکن‌ها شروع به معامله می‌کنند، سازنده بخش بزرگی از توکن‌های خود را می‌فروشد و قیمت سقوط می‌کند. بنابراین، قبل از شرکت در یک ایردراپ کریپتو، انجام تحقیقات کافی امری بسیار مهم خواهد بود.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.