نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس

2

نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس

احتمالا یکی از کارهایی که ممکن است دوست داشته باشید در سایتتان انجام دهید، این است که آخرین دیدگاه های درج شده در مطالب و نوشته های سایت را در قسمتی از سایدبار، برای بازدیدکنندگانتان به نمایش در بیاورید. اگر انجام این کار مد نظر شماست، از شما دعوت میکنم با آموزش کوتاه امروز مسترکد همراه شوید. در این آموزش، نحوه نشان دادن آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس را به دو شکل به شما آموزش خواهیم داد.

روش اول : استفاده از ابزارک “آخرین دیدگاه ها”

ابزارک آخرین دیدگاه ها - نمایش آخرین نظرات وردپرس

ابزارک آخرین دیدگاه ها به صورت پیشفرض و بدون انجام هیچ کار اضافه، از همان ابتدا در وردپرس در دسترس شماست. برای استفاده از این ابزارک، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از منوی نمایش به زیر منوی ابزارک ها بروید. سپس این ابزارک را انتخاب کرده و در سایدبار مورد نظرتان قرار دهید. همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است، این ابزارک هیچ نوع تنظیم خاصی ندارد. تنها کافی است عنوان ابزارک را در بخش نام قرار داده و در بخش “تعداد دیدگاه ها برای نمایش” تعداد نظراتی که مایلید به نمایش در بیایند را مشخص کنید. خروجی این ابزارک هم درست مانند تنظیماتش بسیار بسیار ساده است. پس از قرار دادن این ابزارک در محلی که آن را قرار داده اید، چیزی شبیه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد :

نمونه نمایش اخرین نظرات توسط ابزارک آخرین دیدگاه ها وردپرس

سادگی نمایش آخرین نظرات در ابزارک فوق، ممکن است برای خیلی از شما ایده آل نباشد. به همین دلیل در ادامه، روش دیگری را برای نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس به شما نشان خواهیم داد.

روش دوم : نمایش آخرین دیدگاه ها با افزونه Decent Comments

تنظیمات افزونه Decent Comments در وردپرسخوب حالا سراغ آن میرسد که به سراغ یک افزونه ی درست و حسابی برویم و خودمان را از دست ابزارک بی امکانات دیدگاه ها در وردپرس، رها کنیم. برای شروع لازم است که افزونه Decent Comments را بر روی وردپرس خود نصب و فعال کنید. (آموزش نصب و فعالسازی افزونه ها در وردپرس)

پس از نصب و فعال سازی افزونه، مجددا از منوی نمایش به زیر منوی ابزارک ها بروید و ابزارک Decent Comments را یافته و در سایدبار مورد نظر قرار دهید. همانطور که مشاهده میکنید، دقیقا برعکس ابزارک پیشفرض دیدگاه های وردپرس، ابزارک جدید شما، دارای تنظیماتی کامل است که به شما اجازه میدهد نحوه ی نمایش دیدگاه ها را به بهترین شکل مدیریت کنید. با استفاده از تنظیمات این ابزارک میتوانید تعیین کنید که چه تعداد دیدگاه، به چه شکل، در کجا و با چه اطلاعاتی به نمایش در بیایند.

بعد از اعمال تنظیمات دلخواه، ذخیره ی تنظیمات را فراموش نکنید. این ابزارک جهت نمایش تصویر بند انگشتی نویسنده ی دیدگاه، از گراواتار استفاده میکند. بنابراین اگر حالا به سایت خود مراجعه کنید با چیزی مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد :

آخرین نظرات کاربران در وردپرس

فکر میکنم خودتان به خوبی بدانید ولی به این نکته هم اشاره میکنیم که در صورت لزوم میتوانید با تعریف استایل های دلخواه برای این ابزارک، نحوه ی نمایش آن را به طور کامل با شکل و شمایل سایت خود هماهنگ کرده و به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید.

امیدواریم که از آموزش ساده ی امروز لذت برده باشید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
2 دیدگاه
  1. نجفی می گوید

    سلام
    در قسمت توز های پیشفرض وردپرس ، وقتی نمایش اخرین کامنت های سایت رو فعال میکنیم ، در سایدبرا کامنت مدیریت رو هم نشون میده.
    یعنی جواب هایی که ادمین داده است.
    این رو چجوری حل کنیم؟

  2. فاطمه می گوید

    بله

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.