آموزش نصب کردن افزونه در وردپرس

73

آموزش نصب کردن افزونه در وردپرس

از ما گله کرده بودید که چرا فقط به آموزش های حرفه ای میپردازیم و هیچ حرفی از آموزش های پایه ای وردپرس به میان نمی آوریم. این شما و این هم یک آموزش پایه ای و مهم برای کار کردن هرچه بهتر با وردپرس. مسترکد در آموزش امروز، به شما کلیه ی روش های موجود برای نصب یک افزونه بر روی سایت وردپرسی تان را آموزش خواهد داد. اگر مایل هستید با این روش ها آشنا شوید، با ما همراه باشید.

افزونه چیست؟

افزونه ها یا پلاگینها (به انگلیسی Plugin) حکم اسکریپت هایی را دارند که ما آنها را به هسته ی وردپرسمان اضافه کرده و با استفاده از آنها قابلیتی را به سیستم وردپرس اضافه میکنیم و یا به نحوی رفتار وردپرس را تغییر میدهیم. افزونه ها میتوانند کوچک یا بزرگ، سبک یا سنگین، پیچیده و یا بسیار ساده باشند اما در نهایت یا قابلیتی به سیستم اضافه میکنند و یا رفتار بخش یا بخش هایی از سیستم را مطابق نیازهای ما دستخوش تغییر می نمایند.

در انتخاب و استفاده از افزونه ها همیشه باید این نکات را به یاد داشته باشید که اولا بیهوده به نصب افزونه ها اقدام نکنید. دوما افزونه های خود را همیشه به روز نگه دارید و سوما سعی کنید از افزونه های قابل اعتماد و بهینه استفاده کنید تا سایت شما دچار مشکل نشود.

افزونه ها کجا هستند؟ چگونه آنها را پیدا کنیم؟

دریایی از انواع افزونه های رنگارنگ در سایت رسمی وردپرس در اختیار شما قرار گرفته اند. شما میتوانید در هر زمان به سادگی با جستجو در این سایت، افزونه ی دلخواه خود را پیدا نموده و اقدام به نصب آن نمایید.

چگونه افزونه ها را بر روی وردپرس نصب کنیم؟

برای نصب افزونه ی مورد نظرتان بر روی وردپرس، شما 3 راه پیش رو دارید که در هر زمان میتوانید بر حسب نیاز، شرایط و امکانات خود، یکی از این سه راه را برگزیده و اقدام به نصب افزونه بر روی سایت خود نمایید. این 3 روش به شرح زیر هستند :

1 – نصب از طریق FTP یا مراجعه به File Manager هاست

ممکن است شما فایل افزونه را (چه به صورت فشرده و یا چه به صورت فولدر پلاگین) از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده باشید. در این حالت کافی است از طریق FTP یا از طریق فایل منیجر هاست به فولدر wp-content/plugins مراجعه کرده و فایل خود را در این محل آپلود نمایید.

– در صورت استفاده از FTP، ابتدا فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود extract کرده و سپس به آپلود فولدر مربوطه اقدام نمایید.
– در صورت استفاده از فایل منیجر هاست، فایل را به صورت فشرده در محل مورد نظر آپلود کرده و سپس اقدام به extract کردن آن بر روی هاست نمایید.

حالا اگر در کنترل پنل وردپرس به منوی افزونه ها مراجعه کنید خواهید دید که افزونه ای که تازه آپلود کرده اید به لیست افزونه ها اضافه شده است. برای فعال کردن آن کافی است مطابق تصویر زیر بر روی “فعال کردن” کلیک نمایید تا افزونه فعال شده و برای استفاده آماده شود.

نصب از طریق FTP یا مراجعه به File Manager هاست

2 – آپلود و نصب افزونه از طریق داشبورد مدیریت وردپرس

حالت دیگر این است که شما فایل فشرده افزونه را از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده اید و حالا میخواهید آن را از طریق پنل مدیریت وردپرس، به سایت خود اضافه نمایید. برای انجام این کار کافی است به شکل زیر عمل کنید.
از منوی “افزونه ها” به زیر منوی “افزودن” مراجعه نمایید. سپس مطابق تصویر زیر بر روی لینک بارگذاری کلیک نمایید.

آپلود و نصب افزونه از طریق داشبورد مدیریت وردپرس

حالا با کلیک بر روی دکمه Choose File فایل فشرده افزونه را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه “نصب” کلیک کنید.
پس از اتمام آپلود، سپس بر روی لینک مربوط به فعال کردن افزونه کلیک نمایید تا افزونه فعال شده و برای استفاده آماده شود.

3 – نصب از طریق جستجوگر افزونه ها

این روش که ساده ترین روش بوده و روش مورد علاقه مسترکد هم هست، برای زمانی مناسب است که شما دقیقا میدانید به دنبال چه افزونه ای میگردید و نام افزونه مورد نظرتان چیست. در این حالت برای نصب افزونه کافی است مراحل زیر را دنبال نمایید.
از منوی “افزونه ها” به زیر منوی “افزودن” مراجعه نمایید. سپس مطابق تصویر زیر در باکس جستجو، نام افزونه دلخواه خود را تایپ کرده و منتظر بمانید تا افزونه های مطابق با جستجوی شما برایتان به نمایش در بیایند. (در نسخه های قبل از وردپرس 4.6 لازم است بعد از وارد کردن عبارت دلخواه، کلید اینتر را فشار دهید)

نصب از طریق جستجوگر افزونه ها

حالا در لیستی که برای شما به نمایش در آمده، افزونه ی مورد نظرتان را پیدا کرده و سپس برای نصب کردن افزونه بر روی دکمه “نصب” یا “هم اکنون نصب کن” کلیک کنید. کمی صبر کنید تا عملیات نصب انجام شود. سپس افزونه را فعال نمایید تا بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

به همین سادگی با روش های مختلف نصب افزونه بر روی وردپرس آشنا شدیم. امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش نصب کردن افزونه در وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
73 دیدگاه
  1. سامانه پیام کوتاه می گوید

    با تشکر از مدیر گرامی
    بسیار مفید بود

  2. راوندی می گوید

    سلام
    منم برای وردپرس افزونه نوشتم ولی ترجیح میدم خودم سیستم مدیریت محتوا بنویسم تا استفاده از وردپرس و افزونه هاش.
    موفق باشید.

  3. علی می گوید

    برا هر چیز یه افزونه لازم داره مشکلش همینه

    1. MrCode می گوید

      این مشکل نیست. این نشان از قابل گسترش بودنه وردپرسه.
      حالا اینکه یک عده به درستی از این امکان استفاده نمیکنن دیگه به خودشون بر میگرده و نه وردپرس …

  4. داود می گوید

    با سلام و احترام . اقا من یه هاست روی ویندوز ایجاد کردم با وبسایت پنل بعد دوتا دامنه دارم یکی دامنه انگلیسی مثلا davood.com و یکی هم فارسی مثلا داود.com وقتی هاست رو به دامن هانگلیسی وصل میکنم میتونم خیلی راحت با همین تنظیماتی که شما فرمودین با دیتا بیس وصل بشم و وردپرسم نصب و سایتم بالا میاد ولی وقتی میخوام با دامنه فارسی وردپرس رو نصب کنم این ارور رو بهم میده
    No input file specified.
    ایا باید برای دامنه فارسی توی فایل wp-config.php چیزی خاصی رو به فرمت خاصی اضافه کنم ؟؟؟ اگه نه ؛ پس مشکل میتونه از کجا باشه ؟
    لازم به ذکر است که وقتی دامنه فارسی ست کردم روی هاست و مثلا یه فایل ساده html میزارم اونم بالا میاد ولی این وردپرس نمیدونم به چی گیر میده.
    متشکرم از جوابتون

    1. MrCode می گوید

      سلام
      با عرض شرمندگی بنده با دامنه های فارسی کار نکردم و اطلاعی در این زمینه ندارم. ولی این نکته رو در نظر داشته باشید که دامنه ی فارسی اصلا چیز جالب و استانداردی نیست …

    2. علی محمدی می گوید

      بایستی نام دامنه فارسیتونو با ابزاری تبدیل کنید. متأسفانه اسمش یادم نیست ولی میشه عنوان لینکتون که فارسی هست رو بهش بدید و اونم براتون به یک سری علائم تبدیل میکنه که هم نام دامنه شما رو به درستی نشون میده و هم سیستم هایی که کارکترهای غیر لاتین رو معتبر نمیدونن توجیه میکنه.

  5. رضازاده می گوید

    عالیست

  6. فراناز می گوید

    وردپرس عالیه.

  7. دیزل ژنراتور می گوید

    سلام آقای کد! تبریک میگویم سایت بسیار خوبی دارید و بسیار ممنون بابت آموزش خوبتون

    1. MrCode می گوید

      سلام
      ممنونم از لطفتون 🙂

  8. فاطمه می گوید

    سلام.درگاه payline را نصب و فعال کردم.شماره حسابم را هم وارد کردم.وقتی خرید میکنم با این پیغام مواجه میشوم:
    api ارسالی با نوع api تعریف شده در درگاه سازگار نیست .
    لطفا کمک کنید…..

    1. روزبه می گوید

      من تو اولش موندم ، فقط کد api که فعال شده رو دارم چه کار باید بکنم درگاه بزارم تو سایتم ؟

      1. MrCode می گوید

        این آموزش در مورد نصب افزونه ها در سایت هست و ارتباطی به قرار دادن درگاه در سایت نداره. همچنین نصب افزونه نیازی به api نداره. اگر افزونه ی خاصی مد نظرتون هست بهتره از خود ارائه دهنده ی افزونه سوال کنید.

  9. محمدی می گوید

    سلام
    ممنون خیلی خوب توضیح دادید
    🙂

  10. مسلم فلاح نیت می گوید

    سلام مطالب مفیدی دارید با تشکر
    ارادتمند :مسلم فلاح نیت

  11. میلاد می گوید

    سلام و سپاس از سایت عالی و مطالب بسیار مفیدتون

  12. matlabhome می گوید

    سلام ببخشید مزاحمتون میشم امکانش هست چون شما خبره این کار هستید سایت من رو انالیز کنید و ایراداتش رو به من بگید
    ممنون

    1. MrCode می گوید

      سلام
      شما لطف دارید ولی شرمنده … !

  13. احمد می گوید

    سلام خیلی مفید بود

  14. محمد می گوید

    سلام
    این خطال یعنی چی؟
    برقراری ارتباطات با سرور FTP ممکن نشد

    برای انجام دادن عملیات موردنظر، وردپرس به اطلاعات اتصال به سرویس‌دهنده نیازمند است. لطفا اطلاعات اتصال FTP خود را برای ادامه‌ی مراحل وارد کنید. اگر اطلاعات اتصال خود را فراموش کرده‌اید باید با میزبان خود تماس بگیرید.

    1. MrCode می گوید

      سلام
      جمله ی خطا خیلی واضحه … دیگه نمیدونم چه توضیح بیشتری لازم هست.

  15. مریم می گوید

    سلام من میخوام یه افزونه نصب کنم بعد از نصب وقتی میخوام افزونه رو فعال کنم پیغامی میاد که میگه فایل هدر پیدا نشده کسی میدونه مشکلش چیه؟

    1. MrCode می گوید

      احتمالا افزونه ی مورد نظرتون در فایل اصلیش اطلاعاتی مثل نام، توضیحات، ورژن و … رو نداره. فایل اصلی افزونه رو چک کنید ببینید این اطلاعات در ابتدای فایل به صورت کامنت شده موجود هستند یا خیر.

  16. علیرضا می گوید

    ممنون دمتون گرم واقعا پست کاملی بود

  17. spj می گوید

    سلام خسته نباشید سوالم این است که چگونه میتوانم یک پلاکن را در سایت وردپرس قراردهم پلاگن مربوط به تعیین فیلتر برای جستجو در سایت براساس موارد انتخابی کالا است – البته یک نفر این پلاگن را برایم داده اما نمیدونم از کدام قسمت قرارداده و چگونه فعال کنم د رواقع میخوام وقتی کالایی جستجو بشه بتوان آنرا براساس نوع رنگ یا برند کالا و یا قیمت و غیره در سایت جستجو کرد- از لطف و زحماتتان ممنونم

    1. MrCode می گوید

      طبعا اول باید افزونه رو نصب و فعال کنید که آموزشش در همین پست هست و میتونید مطالعه کنید.
      اما جدا از این، هر افزونه ای روش کار مخصوص خودش رو میتونه داشته باشه. ممکنه افزونتون بخش جدیدی به مدیریت وردپرس اضافه کنه و تنظیمات خودش رو داشته باشه. ممکنه لازم باشه در بخش ابزارک ها ازش استفاده کنید و یا اینکه ممکنه کارکرد یک افزونه اتوماتیک باشه و نیازی به انجام کاری نداشته باشه. باید بررسی کنید ببینید افزونتون از کدوم گروهه …

  18. hamid می گوید

    با سلام
    من افزونه کامنت را نصب کردم اما نمیتونم ازش استفاده بکنم
    چطور میتونم توی هر کدوم از صفحات یه قسمت برای کامنت ها داشته باشم عین همین قسمتی که الان شما دارین و من درم ازش استفاده میکنم ؟؟؟
    با شکر

    1. MrCode می گوید

      سلام
      کامنت افزونه نیست که نصبش کنید. کامنت یک امکان داخلی در وردپرس هست که قالبتون باید فرمش رو در قسمت های مربوطه به نمایش بزاره تا کاربران بتونن ازش استفاده کنن …
      همه ی قالب های استاندارد این امکان رو دارن.

  19. فرهاد می گوید

    با سلام

    هنگامی که plugin مورد علاقه یا عدم علاقه را اکتیو میکنم این پلاگین در همه صفحات اضافه میشود حال آنکه من فقط میخواهم در صفحه خبرم اضافه شود لطفا راهنمایی فرمایید.

    1. MrCode می گوید

      با عرض شرمندگی دقیقا متوجه منظورتون نمیشم. لطفا بگید چه افزونه ای مد نظرتونه شاید بتونم راهنمایی کنم.

  20. جواد می گوید

    من یک افزونه دارم که میخواستم ازش استفاده کنم… ولی متاسفانه من صاحب سایت با قالب وردپرس نیستم…. هیچ راه دیگه ای نیست که بتونم فقط از افزونه استفاده کنم

    1. MrCode می گوید

      بدون وردپرس نمیتونید از افزونه ای که برای وردپرس طراحی شده استفاده کنید.
      یه جورایی مثل این میمونه که ماشین نداشته باشید و بخواید از چرخ ماشین به تنهایی استفاده کنید …

  21. مرتضی می گوید

    با سلام خدمت مدیر سایت

    چرا وقتی افزونه رو فعال میکینم معلوم نیست کجا میره اصلاً نمیبینش یا باید کار دیگه ای کرد؟

    1. MrCode می گوید

      سلام
      هر افزونه ای ممکنه کار کرد خاصی داشته باشه و بر همین اساس نحوه ی نمایشش هم متفاوت باشه. مثلا بعضی از افزونه ها ممکنه خودشون در بخش مدیریت وردپرس، منو داشته باشن. بعضی ها ممکنه تبدیل به زیرمنویی از منو های دیگه ی وردپرس بشن، بعضی ها ممکنه قابلیتی رو به بخشی که از قبل موجوده اضافه کنن و بعضی هم ممکنه اصلا منو یا تنظیماتی نداشته باشن و … بهترین کار، مطالعه ی راهنمای افزونه هست. مثلا تقریبا همه ی افزونه های موجود در مخزن وردپرس، هم آموزش نصب دارن و هم اسکرین شات که میتونید برای آشنایی با نحوه ی راه اندازی و استفاده از افزونه اونها رو مورد استفاده قرار بدید.

  22. کسب درآمد از اینترنت می گوید

    آموزش بسیار خوبی بود.انشالله به کارتون ادامه بدین و آموزش هاتون رو به ارائه تبدیل کنید

  23. لیلا امینی می گوید

    سلام خسته نباشید میگم بابت این آموزش خوب.
    یک سوال ابتدایی دارم از خدمتتون. من تازه یک سایت با کمک ورد پرس درست کردم و در در قسمت فهرست سایتم ، یک عنوان زدم با عنوان مقاله های آموزشی . هدفم این بوده که نوشته هام به این قسمت برن نه صفحه ی اول سایت. ولی این میسر نشده. میخواستم بدونم نیاز به افزونه ی خاصی هست برای این کار

    1. MrCode می گوید

      سلام
      ببینید فهرست ها به منظور طبقه بندی مطالب ایجاد نمیشن. فهرست ها صرفا لینک هایی به بخش های مختلف سایت شما هستن. (شاید اگر از عبارت منو براشون استفاده کنیم، برداشت بهتری از نوع کارکردشون داشته باشیم)
      حالا عنوان مقاله های آموزشی که شما ذکر کردید رو در نظر میگیریم. برای اینکه مطالب شما در این گروه قرار بگیرن، میبایست دسته بندی ای با عنوان مقاله های آموزشی در سایت ایجاد کنید و مطالب دلخواهتون رو در این دسته قرار بدید. بعد کافیه لینک این دسته رو در فهرست مورد نظر قرار بدید تا کاربران به اون دسترسی داشته باشن. ولی اینکه این مطالب در صفحه ی اول سایت به نمایش در نیان به امکاناتی که قالبتون در اختیار شما قرار میده بستگی داره. بعضی از قالب ها حالت وبلاگی دارن و همه ی مطالب رو در صفحه ی اول لیست میکنن. بعضی ها هم از افزونه های page builder و موارد مشابه استفاده میکنن که تو این حالت شما میتونید تعیین کنید چه نوع مطالبی در صفحه ی اول باشه و چه نوع مطالبی هم نباشه …
      از طرفی هم اگر میخواید صفحه ی اول سایتتون محتوای ثابتی داشته باشه و مطالب در برگه ی دیگه ای نمایش داده بشن میتونید از آموزش زیر کمک بگیرید :
      https://mrcode.ir/?p=1520

  24. رضایی می گوید

    با سلام
    در هنگام اضافه کردن افزونه woocommerce با پیام نصب شکست خورد: نمی‌توان پرونده را کپی کرد. woocommerce/assets/css/woocommerce.css مواجه می شوم , در نصب به صورت دستی نیز این مشکل وجود دارد
    خواهشمندم راهنمایی کنید

    1. MrCode می گوید

      سلام
      اینکه گفتید در نصب به صورت دستی هم این مشکل وجود داره، آیا منظورتون زمانی هست که افزونه رو خودتون با مراجعه به منوی افزونه ها > افزودن > بارگذاری افزونه، جهت نصب آپلود میکنید؟ اگر منظورتون همینه، حالت سومش رو هم تست کنید. یعنی افزونه رو از طریق هاست در محل افزونه ها آپلود کنید، از حالت فشرده خارجش کنید و بعد ببینید در لیست افزونه های وردپرس مشاهده میشه که بتونید فعالش کنید یا نه.

  25. امیر می گوید

    سلام
    افزونه امار سایت در سایت بنده نصب و فعال می باشد ولی منو و فهرست هایش در ستون ادمین وردپرس ظاهر نمی شود البته قبلا مشکلی نداشته است لطفا راهنمایی فرمایید

    1. MrCode می گوید

      سلام
      با عرض شرمندگی اطلاعی ندارم که چه افزونه ای مد نظرتون هست و نحوه ی کار افزونه ی مورد نظرتون به چه شکل هست ولی اگر افزونه قبلا کار میکرده و الان نمیکنه، یک احتمال خیلی قوی میتونه عدم سازگاری با ورژن وردپرستون باشه.

  26. reza می گوید

    سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.
    میشه توضیح مختصری راجع به portfolio بدید و یک افزونه امتحان شده برای ایجاد نمونه کار معرفی کنید؟

  27. reza می گوید

    سلام خواهش میکنم جواب سوال منو بدید خیلی خیلی ضروریه.
    من افزونه accesspress-social-share رو نصب کردم ولی ارور زیر رو میده خواهش میکنم راهنمایی کنید.
    ( ! ) SCREAM: Error suppression ignored for
    ( ! ) Fatal error: Call to undefined function curl_init() in C:\wamp\www\wordpressR\wordpress\wp-content\plugins\accesspress-social-share\accesspress-social-share.php on line 591

    1. MrCode می گوید

      سلام
      تو بخش extension های php تو wamp اکستنشن curl رو فعال کنید. (اسمش هست php_curl) بعد هم همه سرویس های ومپ رو کامل ری استارت کنید.

      1. reza می گوید

        این کارو کردم ولی درست نشد

      2. MrCode می گوید

        پس ممکنه مشکلی در ورژن اکستشن curl داشته باشید. میتونید از دو تاپیک زیر کمک بگیرید :
        http://stackoverflow.com/questions/12076641/call-to-undefined-function-curl-init-with-wamp
        http://stackoverflow.com/questions/16234239/call-to-undefined-function-curl-init-error-with-wamp

  28. reza می گوید

    بنظرتون اگه ومپ رو عوض کنم و ورژن بالاترشو نصب کنم مشکلم حل میشه؟
    من یه هاست خریدم و میخوام یه قالب روش نصب کنم قالبی که انتخاب کردم این افزونه ای که گفتم رو نیاز داره.بنظر شما اگه قالبم رو روی همون هاست نصب کنم دیگه این ارور رو نمیده؟

    1. MrCode می گوید

      در مورد wamp ممکنه این کار مشکلتون رو برطرف کنه ولی با اطمینان نمیتونم نظری بدم.
      فکر نمیکنم روی هاست مشکلی با curl داشته باشید.

  29. reza می گوید

    خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون.شما عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستید

    1. MrCode می گوید

      شما لطف دارید. براتون آرزوی موفقیت میکنم.

  30. عاطفه می گوید

    خیلی ممنون.عالی بود

  31. شاهین می گوید

    سلام
    من تازه وردپرس رو شروع کردم و یه سوالی داشتم
    اینکه شنیدم موقع نصب پلاگین باید حواست باشه که پلاگین با هم سازگاری داشته باشن
    وگرنه ممکنه تمام یا بخشی از سایت خراب بشه و از کار بیفته
    این واقعیت داره ؟ اگه آره باید از کجا بدونیم که پلاگینی که نصب میکنیم سازگاری داره یا نه ؟
    اگه مشکلی پیش اومد چیکارش کنیم ؟
    ممنون میشم جواب بدید
    راستی اگه کانالی یا مخصوصا گروه تلگرامی درخصوص وردپرس میشناسید معرفی کنید

    1. معصومه می گوید

      قبل از نصب مینویسه سازگار با پوسته یا نه اگه از خود سایت از قسمت افزونه بخواین اپلود کنید

      1. MrCode می گوید

        در صورتی که بخواید خودتون آپلود کنید که خیر ولی اگر بخواید از طریق جستجو در بخش مدیریت سایت، افزونه مورد نظر رو پیدا و نصب کنید، اطلاعات اندکی در این زمینه بهتون ارائه میشه. البته این اطلاعات الزاما همیشه دقیق نیست و خیلی وقت ها هم میبینید که افزونه با ورژن فعلی وردپرس شما تست نشده …

  32. گروه تحقیقاتی متافکر می گوید

    سلام ممنون از مطالب زیبا و مفیدی که در سایت قرار دادین

    1. MrCode می گوید

      ممنون از لطف شما

  33. معصومه می گوید

    میشه بگین بعداز فعال دیگه چیکار کنیم که پلاگین رو استفاده کنیم من مستقیم از تو سایتم دانلود و فعال کردم اما نیست تو صفحم چیکار کنم یه افزون وررد و ثبت نام کاربر

    1. MrCode می گوید

      نحوه کار با هر افزونه بعد از فعالسازی ممکنه متفاوت باشه. مثلا ممکنه افزونه مورد نظر تنظیمی به منوهای اصلی اضافه کنه یا به صورت زیرمنو در یکی از منو های اصلی قرار بگیره. ممکنه ابزارکی به سایتتون اضافه کنه، ممکنه shortcode ای به سایتتون اضافه کرده باشه و خلاصه خیلی حالت های دیگه. این مسئله در هر افزونه متفاوت هست و چیز عمومی ای نمیشه براش گفت.

  34. فاطمه می گوید

    سلام وقت بخیر
    من بارها افزونه نصب کردم ولی الان مدام ناموفق!از طریق پنل نصب مبکنم یا فایل منیجیر همین مشکلو دارم.
    You must specify at least one file to upload.
    ازطریق فایل منیجر که میرم این ارورو میده
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. MrCode می گوید

      سلام
      پیام خطاتون داره میگه فایلی رو برای آپلود انتخاب نکردید

  35. احمد می گوید

    سلام ، خسته نباشید
    آقا وقتی میخوایم فایل ورژن جدید یه افزونه رو نصب کنیم روی سایتمون ، باید قبلی رو حذف کنیم برای آپدیت یا روی همون قبلی باید نصب کنیم!؟

    1. MrCode می گوید

      سلام
      نه نیازی به حذف نیست. ورژن جدید رو در محل نصب ورژن قبلی آپلود کنید تا فایل ها جایگزین بشن.

  36. احمد می گوید

    ممنون
    خوب ایراد میگیره که
    میگه پوشه هدف از قبل موجود است

    1. MrCode می گوید

      از طریق هاستتون، نه از طریق وردپرس

  37. SamanehJafari می گوید

    روش شماره1 کارمو راه انداخت سپاس 🙂

  38. یاهو می گوید

    سلام… خسته نباشید
    آیا میشه از افزونه های وردپرس روی قالبی که با html و css و jquery طراحی کردم، استفاده کرد؟ (مثلا افزونه اسلایدر)
    اگه میشه، لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ممنون میشم

    1. MrCode می گوید

      سلام
      افزونه ی وردپرس رو فقط میشه روی وردپرس نصب کرد.

      1. یاهو می گوید

        سلام
        دوست عزیز، شما درست میفرمایید
        من قالبم رو روی وردپرس پیاده کردم. همه چیز هم درست کار میکنه. تنها مشکلم اینه که یه افزونه هایی مثل اسلایدر روی قالبم درست کار نمیکنن!!

      2. MrCode می گوید

        اگر طراحی قالبتون استاندارد باشه نباید مشکلی در این زمینه داشته باشید. مد نظر داشته باشید که هر افزونه ای ممکنه شیوه ی استفاده ی متفاوتی داشته باشه. مثلا باید شورت کد افزونه رو در سایت قرار بدید یا اگر میخواید به صورت پی اچ پی استفاده کنید، باید تابع مربوط به افزونه رو در فایل مربوطه در قالبتون صدا کنید. بسته به نوع افزونه، نوع استفاده هم متفاوت خواهد بود. ولی من چون نمیدونم اصل مشکلتون چی هست که میگید درست کار نمیکنن، نظر خاصی هم نمیتونم بدم.

  39. یاهو می گوید

    دوست عزیز، شما درست میفرمایید.
    من قالب وردپرسم رو با html و css طراحی کردم.
    همه چیز هم درست کار میکنه
    فقط مشکلم اینه که یه سری از افزونه ها (مثلا اسلایدر) رو نمیدونم چطوری برای قالبم استفاده کنم!!!

  40. Siamak Ghorbanipoor می گوید

    سلام، مرسی از راهنمائی خوبتون.

  41. شیوا می گوید

    با سلام
    کسی می دونه که اگه منوی افزونه و پلاگین در منو های وردپرس نباشه چیکار باید کرد واسه نصب افزونه ها و پلاگین ها؟

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.