محدود کردن نمایش محتوا به مشترکین فید RSS در وردپرس

0

محدود کردن نمایش محتوا به مشترکین فید RSS در وردپرس

اگر مایلید نمایش تمام یا بخشی از محتوای نوشته های سایتتان را تنها به کسانی که عضو فید سایتتان هستند و مطالب شما را از طریق RSS دنبال میکنند محدود کنید، این آموزش کوتاه مخصوص شماست. در این آموزش ابتدا می آموزیم که چگونه نمایش محتوا را به مشترکین RSS محدود کنیم و سپس میبینیم که چطور میتوان محتوای خاصی را از مشترکین فید مخفی کرد به نحوی که تنها اشخاصی که مطلب را با مراجعه به وبسایت شما مطالعه میکنند بتوانند محتوای خاص را مشاهده کنند و این محتوا برای مشترکین فید به نمایش در نیاید. پس بعد از مطالعه ی این آموزش قادر خواهید بود کنترل نمایش مطالب چه برای مشترکین فید سایت و چه برای اشخاصی که مطالب را از طریق خود سایت شما دنبال میکند، کاملا کنترل کنید. البته شاید این سوال برایتان مطرح شود که انجام این کار چه فایده ای دارد. محدود کردن نمایش محتوا به مشترکین فید سایت باعث میشود که افراد به دنبال کردن سایت شما از طریق فید RSS تشویق شوند و برعکس این حالت نیز منجر به افزایش بازدید از سایت اصلی شما و جلوگیری از اکتفای کامل کاربران به فید خواهد شد. با مسترکد همراه شوید.

روش اول : نمایش محتوا به مشترکین RSS با استفاده از کدنویسی

روش اول برای افرادی است که دوست دارند خودشان با استفاده از کد نویسی کارشان را راه بیاندازند. در این روش کافی است کد زیر را به فایل functions.php یا افزونه Site-specific ای که قبلا ایجاد کرده اید اضافه کنید :

بعد از اضافه کردن کد بالا، حالا شما Shortcode یا کد میانبر جدیدی در اختیار دارید که میتوانید از آن در نوشته های خود استفاده کنید. کافی است محتوای دلخواه را در بین کد میانبر feedonly قرار دهید تا محتوای مربوطه فقط برای مشترکین فید به نمایش در بیاید. به مثال زیر توجه کنید :

محتوای درج شده در مثال بالا را میتوانید مستقیما در ویرایشگر وردپرس مورد استفاده قرار دهید. آنچه بین تگ های شروع و پایان این کد میانبر مینویسید، فقط برای مشترکین فید سایت شما به نمایش در خواهد آمد.

روش دوم : استفاده از افزونه WP Kill In Feed

در روش دوم لازم است که ابتدا افزونه WP Kill In Feed را بر روی سایت خود نصب و فعال کنید. (آموزش نصب افزونه در وردپرس)
این افزونه قادر است دو کار مختلف انجام دهد. کار اول آن این است که محتوایی را فقط برای مشترکین فید سایت شما به نمایش در بیاورد و کار دوم آن این است که میتواند از نمایش محتوایی خاص به مشترکین فید جلوگیری کند تا کاربران برای دیدن بخش خاصی از محتوا لازم باشد که حتما به سایت شما سر زده و مطلب مورد نظر را در سایتتان بخوانند.

پس از نصب و فعال کردن افزونه دو کد میانبر یا شورت کد جدید در اختیال شما قرار میگیرد. کد میانبر اول با عنوان addtofeed باعث محدود کردن نمایش محتوا به اعضای فید سایت خواهد شد. از این کد میانبر میتوانید مانند مثال زیر در ویرایشگر وردپرس استفاده کنید :

همچنین اگر میخواهید از نمایش بخش خاصی از مطلب در فید RSS سایت جلوگیری کنید میتوانید از کد میانبر زیر استفاده کنید :

با کمی خلاقیت میتوانید کار های جالبی با این کد های میانبر انجام دهید. همچنین میتوانید برای ترقیب کاربران سایتتان برای عضویت در فید، به آنها اطلاع دهید که محتوای بیشتری در فید سایت در انتظار آنهاست و به این شکل مشترکین فید خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  محدود کردن نمایش محتوا به مشترکین فید RSS در وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.