راه اندازی سیستم چت آنلاین برای نویسندگان سایت در وردپرس

1

راه اندازی سیستم چت آنلاین برای نویسندگان سایت در وردپرس

اگر دارای وبسایتی با چند نویسنده ی مختلف باشید، ایجاد هماهنگی بین نویسندگان سایت، باید یکی از امور مهمی باشد که همواره ذهن شما را مشغول نگه میدارد. این مسئله بسیار مهم است که نویسندگان بتوانند با هماهنگی کامل و با اطلاع از برنامه های کاری یکدیگر، به ارسال مطلب در سایت بپردازند. به این شکل میتوانید مطمئن باشید که اولا مطالبی با مضامین تکراری در سایتتان به چشم نخواهد خورد و همچنین در هر بازه ی زمانی، مطالب درج شده در سایت توسط نویسندگان، دارای بیشترین سطح هماهنگی خواهد بود.

اما این هماهنگی به چه شکل باید صورت بگیرد؟ به نظر منطقی نمیرسد که شما به صورت جداگانه و یک به یک، هر نکته را برای نویسندگان سایتتان مطرح نمایید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که امکان چت آنلاین و گفتگوی گروهی را برای نویسندگان سایتتان فراهم کنید تا آنها بتوانند در یک محیط کاملا خودمانی و در عین حال خصوصی، به مطرح کردن عقاید، نظرات و برنامه های خود بپردازند و به این شکل بهترین حالت هماهنگی در سایت شما ایجاد شود.

خوشبختانه تقریبا مثل همه ی کار های دیگر در وردپرس، این بار هم برای راه اندازی سیتم چت آنلاین برای نویسندگان در وردپرس، به سادگی میتوانیم از یک افزونه ی کوچک و کاربردی کمک بگیریم. مسترکد برای انجام این کار افزونه ی Author Chat را به شما توصیه میکند. برای شروع کافی است افزونه ی مورد نظر را بر روی وردپرس نصب کرده و فعال نمایید. ( آموزش نصب افزونه در وردپرس )

این افزونه به تنظیم خاصی نیاز ندارد و بلافاصله پس از فعالسازی، کاملا آماده ی استفاده است. کافی است به پیشخوان وردپرس بروید تا در میان ابزارک های ناحیه مدیریت، ابزارک Author Chat را نیز مشاهده کنید و یا اینکه میتوانید از منوی پیشخوان به زیر منوی Author Chat مراجعه کرده و از آنجا به گفتگو با سایر نویسندگان بپردازید.

چت آنلاین نویسندگان در وردپرسدر پایان لازم است به این نکته توجه داشته باشید که این افزونه، تاریخچه ی گفتگو ها را در جدولی جداگانه در دیتابیس وردپرس ذخیره میکند. بنابراین جهت جلوگیری از بالا رفتن بی رویه حجم دیتابیس، حتما با مراجعه به تنظیمات افزونه در منوی Author Chat Options تعداد روزهایی که مایلید گفتگو های آرشیو شده در دیتابیس نگهداری شوند را تعیین کنید. همچنین با مراجعه به منوی ذکر شده و استفاده از گزینه ی Permanently Delete Chat History میتوانید آرشیو گفتگو ها را به طور کامل از دیتابیس پاک کنید. (در استفاده از این گزینه دقت کنید).

خوب پس، دیگر معطل نکنید! همین حالا دست به کار شوید و بساط گفتگوی آنلاین را برای نویسندگان سایتتان فراهم کنید …

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  راه اندازی سیستم چت آنلاین برای نویسندگان سایت در وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
1 دیدگاه
  1. کیاناز می گوید

    بسسسسسیار عالی

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.