آموزش استفاده از قالب قدیمی مدیریت وردپرس در وردپرس 3.8

0

آموزش استفاده از قالب قدیمی مدیریت وردپرس در وردپرس 3.8

در این مسئله که پوسته ی جدید ناحیه ی مدیریت وردپرس، مدرن، شیک، جذاب و مطابق طراحی روز است هیچ شکی نیست اما واضح است که خیلی از کاربران ممکن است اصلا این پوسته ی جدید را دوست نداشته باشند و قالب قبلی ناحیه مدیریت را به آن ترجیح بدهند. زیبایی وردپرس هم در همین است که هر چیزی که شما دوست داشته باشید انجام دهید، در آن قابل انجام است.

در نوشته های قبلی به شما آموزش دادیم که چگونه رنگ قالب ادمین وردپرس را عوض کنید یا به آن ست رنگ های جدیدی اضافه کنید. در نوشته ی امروز قرار است ببینیم که چطور میتوانیم از دست این قالب جدید خلاص شویم و مجددا قالب قدیمی وردپرس را مورد استفاده قرار دهیم. اتفاقی که افتاده این است که متاسفانه بعضی از کاربران، بخاطر اینکه از پوسته ی جدید ناحیه ادمین وردپرس خوششان نیامده، وردپرسشان را به روز نکرده اند و هنوز از نسخه های قدیمی استفاده میکنند. واضح است که این کار غلط است. بنابراین اگر هنوز وردپرستان را به روز رسانی نکرده اید، دست به کار شوید و به آخرین نسخه کوچ کنید و سپس برگردید و این آموزش را دنبال کنید. یادتان باشد، اگر امنیت برایتان مهم است، باید به روز باشید.

برای انجام این کار، یعنی استفاده از قالب قدیمی ادمین وردپرس، در نسخه ی جدید آن، فقط به یک کار کوچک نیاز دارید. کافی است افزونه ی wp-admin Classic را بر روی وردپرس خود نصب کنید. این افزونه به هیچ تنظیمی نیاز ندارد. بنابراین بلافاصله پس از نصب آن، پوسته ی مدیریت وردپرس به حالت قدیمی خود تغییر پیدا میکند.

فقط به چند نکته توجه داشته باشید. این افزونه کاملا نو پا و تازه کار است. بنابراین امروز که این مطلب را مینویسم (21 دی ماه 1392) هنوز با زبان های RTL مشکل دارد .  اما خوب، منتظر آپدیت هایش باشید. ولی با فرض اینکه با هنر از این جا ببر و به آنجا بدوز ( :دی ) به خوبی آشنا باشید، خودتان میتوانید راهش بیاندازید و بدون مشکل از آن استفاده کنید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش استفاده از قالب قدیمی مدیریت وردپرس در وردپرس 3.8
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.