آموزش تغییر رنگ پوسته پنل ادمین و اضافه کردن رنگ های جدید

1

آموزش تغییر رنگ پوسته پنل ادمین و اضافه کردن رنگ های جدید

اگر وردپرستان را به به نسخه ی 3.8 به روز رسانی کرده باشید، حتما متوجه تغییر کامل پوسته ی بخش مدیریت شده اید. وردپرس در نسخه ی 3.8 همانطور که از خیلی وقت پیش به طرفدارانش وعده داده بود، پوسته ی بخش مدیریت را کاملا تغییر داد و در آن طراحی مدرن را به شدت مورد توجه قرار داد. پوسته ی جدید وردپرس علاوه بر اینکه نمایش زیباتری دارد و تا حد امکان از دیزاین فلت بهره برده، کاملا واکنش گرا (Responsive) است و روی صفحه های نمایش با سایز های مختلف به خوبی به نمایش گذاشته میشود. و اما برویم سر بحث اصلی مان که آن هم رنگ این پوسته است. به طور پیشفرض وقتی وردپرس 3.8 را نصب میکنید با نمای زیر مواجه خواهید شد :

رنگ پیشفرض پوسته ی پنل مدیریت در وردپرس 3.8

بدیهی است که این ترکیب رنگ ممکن است برای بسیاری از افراد مورد پسند و دلنشین نباشد. اما نگران نباشید. شما میتوانید این رنگ را عوض کنید و آن را تبدیل به رنگ دلخواه خود نمایید. برای انجام این کار کافی است در نوار مدیریت بالای وردپرس، نشانگر ماوس را بر روی تصویر خود ببرید و از منویی که باز میشود گزینه ی “ویرایش شناسنامه من” را انتخاب کنید و یا در منوی “کاربران” بر روی “شناسنامه شما” کلیک کنید. همانطور که در شکل زیر میبینید، صفحه ای که برای شما باز میشود شامل کلیه ی ست های رنگ در دسترس برای پنل مدیریت خواهد بود که هر یک را انتخاب کنید بلافاصله تغییرات در پوسته ی مدیریت قابل مشاهده هست.

تغییر رنگ پوسته ی بخش مدیریت وردپرس

ولی خوب، باز هم ممکن است این هشت Scheme پیشفرض برای شما جالب نباشد و دلتان بخواهد که ست های بیشتری در اختیار داشته باشید. برای این کار کافی است به سادگی افزونه ی Admin Color Schemes را بر روی وردپرس خود نصب نمایید.

نصب افزونه Admin Color Schemes

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، پس از نصب افزونه ی Admin Color Schemes تعداد ست های رنگ قابل انتخاب به دو برابر افزایش خواهد یافت و انتخاب های بیشتری برای تغییر رنگ پوسته ی پنل مدیریت وردپرس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

راستی مستر کد ست رنگ Midnight را میپسندد. شما چطور؟

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش تغییر رنگ پوسته پنل ادمین و اضافه کردن رنگ های جدید
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
1 دیدگاه
  1. samad می گوید

    سلام وقت بخیر من میخوام رنگ هایی بخشی از قالب سایتم را تغییر بدم میشه راهنکایی کنید

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.