ورود به وردپرس با اثر انگشت

1

ورود به وردپرس با اثر انگشت

استفاده از اثر انگشت و یا فیس آی دی یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها جهت باز کردن قفل موبایل و یا دسترسی به اپلیکیشن های مختلف و تایید هر نوع عملیات است. از طرفی استفاده از انواع روش های امنیتی بیومتریک به استفاده از رمز برتری داشته و علاوه بر بالاتر بردن سهولت دسترسی به ابزار مورد نظر، امنیت سیستم را نیز تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد. به همین جهت است که در مقاله کوتاه امروز قصد داریم به معرفی چند افزونه کاربردی جهت ورود به وردپرس با اثر انگشت بپردازیم.

افزونه های معرفی شده در این مقاله به شما اجازه میدهند که بجای لاگین با رمز عبور، جهت لاگین به ناحیه کاربری یا مدیریت وردپرس از اثر انگشت و یا فیس آی دی استفاده کنید. با استفاده از این افزونه ها علاوه بر بالا بردن امنیت اکانت های موجود در سایت خود میتوانید ورود به حساب کاربری را برای مشترکین سایت خود نیز آسان کرده و در کنار همه این توضیحات، لایه امنیتی موثر و جدیدی را نیز به سایت خود بیافزایید تا دیگر کسی نتواند از رمز های عبور در سایت شما سوء استفاده کند.

ورود به وردپرس با اثر انگشت

برای آشنایی با برخی افزونه هایی که امکان لاگین به وردپرس با استفاده از اثر انگشت را برای شما فراهم میکنند، در ادامه با مسترکد همراه شوید.

افزونه RapID Secure Login

افزونه RapID Secure Login

افزونه RapID Secure Login امکان ورود بدون استفاده از نام کاربری و رمز عبور را برای شما فراهم میکند. استفاده از این افزونه بسیار آسان بوده و راه اندازی و اولیه آن به سرعت امکان پذیر است. شما میتوانید از این افزونه به طور همزمان در چندین وبسایت خود استفاده کنید. در این حالت امکان انتخاب بین وبسایت ها و ورود به وبسایت دلخواه از طریق اپلیکیشن موبایل این افزونه برای شما میسر خواهد بود.

نحوه استفاده از این افزونه به این صورت است که ابتدا QR ارائه شده در سایت را توسط گوشی خود اسکن میکنید و سپس فینگر پرینت / اثر انگشت خود را در موبایل وارد میکنید و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، وارد سایت خواهید شد.

افزونه Passwordless WP

افزونه Passwordless WP

افزونه بعدی در این گروه Passwordless WP است. این افزونه نیز همانطور که از نام آن مشخص است شما را از وارد کردن رمز جهت ورود به وردپرس بی نیاز خواهد کرد. با استفاده از این افزونه میتوانید از طریق فینگرپرینت یا شناسایی چهره به وردپرس لاگین کنید.

این افزونه اطلاعاتی در زمینه چهره یا اثر انگشت شما در خود نگهداری نمیکند و فقط صحت اطلاعات هویتی شخص را از دیوایس درخواست میکند. به همین جهت اطلاعات شما همیشه امن بوده و هرگز در محلی بجز موبایل شما ذخیره نخواهد شد. این افزونه از عموم مرورگر های مدرن پشتیبانی کرده و به نحوی طراحی شده است که تجربه کاربری ای کاملا یکپارچه با وردپرس را برای شما فراهم کند.

افزونه Biocryptology Login

افزونه Biocryptology Login

افزونه بایوکریپتولوژی لاگین امکان ورود بدون رمز را هم برای شما و هم برای کاربران سایت شما فراهم میکند. استفاده از این افزونه یکی از بهترین راه حل ها جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات رمز عبور های سایت است. چرا که مانند دیگر افزونه های معرفی شده در این مقاله، با بهره گیری از این پلاگین دیگر نیازی به ذخیره و استفاه از رمز عبور نخواهید داشت. این افزونه نیز به طور همزمان، هم از شناسایی چهره و هم فینگرپرینت پشتیبانی میکند و شما میتوانید بر اساس تمایل و امکانات دیوایس خود، روش مد نظرتان را جهت ورود به وردپرس انتخاب کنید. تنظیمات این افزونه مختصر هستند و طی چند دقیقه میتوانید به آسانی آن را راه انداخته و مشغول استفاده از امکانات آن شوید.

سخن پایانی

در حال حاضر اکثر گوشی های مدرن دارای سنسور اثر انگشت هستند. حتما توجه کرده اید که تایید پرداخت ها و عملیات بانکی با استفاده از اثر انگشت چقدر آسان است. در هر بخشی که اثر انگشت را جایگزین رمز کرده باشید، دیگر نیازی نیست رمزتان را به خاطر بسپارید و از طرفی هم استفاده از اثر انگشت، احتمال استفاده از رمز های ساده و قابل حدس زدن را به طور کامل از بین میبرد. بنابراین منطقی به نظر میرسد که کم کم برای ورود به سایت های مختلف نیز از این تکنولوژی بهره گرفته و علاوه بر آسان تر کردن زندگیمان، فعالیت های مجازی خود را کمی امن تر کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ ترجیح میدهید با نام کاربری و رمز به پنل مدیریت سایت خود وارد شوید و یا تصمیم دارید ورود با اثر انگشت را جایگزین این روش قدیمی کنید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه ها در پایین این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  ورود به وردپرس با اثر انگشت
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
1 دیدگاه
  1. وردپرس می گوید

    بسیار عالی و کارآمد بود

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.