آموزش فعال/غیرفعال کردن سریع افزونه ها از نوار مدیریت وردپرس

0

آموزش فعال/غیرفعال کردن سریع افزونه ها از نوار مدیریت وردپرس

واضح است که نوار مدیریت وردپرس را برای راحتی ما آن بالا گذاشته اند. نه؟ خوب پس نظرتان چیست که امروز کمی سر به سر این نوار بگذاریم و با یک افزونه ی کوچک و تر و تمیز امکان فعال/غیر فعال کردن افزونه ها را نیز به آن بیافزاییم. انجام دادن این کار، خصوصا بر روی وبسایتی که در حال توسعه ی آن هستید، میتواند در زمان شما صرفه جویی کرده و کارتان را نیز بسیار ساده تر نماید.

برای انجام این کار نیاز به افزونه ای به نام Plugin Toggle دارید. (شوخی نمیکنم، اسمش همین است! ماجرای windows phone مایکروسافت شده!) این افزونه به هیچگونه تنظیمی نیاز ندارد و بلافاصله پس از آنکه آن را نصب و فعال کنید میتوانید کار با آن را شروع کنید. پس از فعال کردن افزونه، منویی با عنوان Plugins به نوار مدیریت وبسایت شما اضافه میشود که در آن میتوانید لیست کلیه ی پلاگین های فعال و غیر فعال را مشاهده نمایید. (مثل تصویر زیر)

فعال/غیرفعال کردن سریع افزونه ها از نوار مدیریت وردپرس

همانطور که میبینید، افزونه های فعال با رنگ سفید مشخص شده اند و افزونه های غیر فعال خاکستری رنگ هستند. در هر حال با کلیک بر روی هر یک از آنها میتوانید وضعیت آنها را از فعال به غیر فعال و از غیر فعال به فعال تغییر دهید. به همین سادگی همه چیز در دسترس شماست و همه چیز برای ساده تر شدن توسعه وبسایتتان مهیاست.

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش فعال/غیرفعال کردن سریع افزونه ها از نوار مدیریت وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.