معرفی 10 افزونه برای ساختن پاپ آپ در وردپرس

0

معرفی 12 افزونه برای ایجاد انواع پاپ آپ در وردپرس

پاپ آپ ها ابزار مفیدی برای جمع آوری انواع اطلاعات از مشتریان، دعوت آن ها به عملی خاص و یا اعلام خبری مهم به مخاطبین شما هستند. البته وقتی حرف از پاپ آپ میزنیم منظورمان صفحاتی نیست که بدون اجازه کاربر در مرورگر وی باز میشوند. بلکه منظور جعبه ای کوچک حاوی برخی اطلاعات است که در داخل صفحه فعلی و بر روی محتوا برای کاربر باز شده و در صورت تمایل کاربر، قابل بسته شدن باشد، بدون اینکه خللی در تجربه کاربری وی ایجاد نماید.

در پست امروز به معرفی 10 افزونه کاربردی و محبوب ایجاد پاپ آپ در وردپرس خواهیم پرداخت. از شما دعوت میکنیم که در ادامه با مسترکد همراه شده و به همراه ما این فهرست را مرور کنید.

معرفی افزونه های ایجاد پاپ آپ در وردپرس

فهرستی که در ادامه آمده هم شامل پلاگین های رایگان پاپ آپ وردپرس و هم شامل پلاگین های پریمیوم غیر رایگان مخصوص ساخت پاپ آپ است. در هر مورد با کلیک روی نام افزونه به صفحه مربوط به دانلود آن هدایت خواهید شد.

افزونه Popup Maker

افزونه Popup Maker

افزونه پاپ آپ میکیر با بیش از 400 هزار نصب فعال، محبوب ترین افزونه رایگان جهت ساختن پاپ آپ در وردپرس به شمار میرود. این افزونه به شما اجازه میدهد که به سادگی انواع پاپ آپ، مودال و محتوای دلخواه را بر روی صفحات خود برای کاربران به نمایش در آورده و از ویژگی هایی همچون امکان عضویت در خبرنامه، نمایش هشدار های کوکی، اسلاید-این ها و … در سایت خود بهره بگیرید.

افزونه Popup Builder

افزونه Popup Builder

با استفاده از این افزونه میتوانید تقریبا از هر محتوایی پاپ اپ ایجاد کنید. پاپ آپ شما میتواند تصویری، HTML، مربوط به شبکه های اجتماعی، اشتراک در خبرنامه، به شکل iFrame، ویدیو و … باشد.
این افزونه امکان استفاده از افزونه های جانبی همچون فرم تماس 7، نینجا فرمز، گرویتی فرمز، نقشه های گوگل و Formidable Forms را نیز برای شما فراهم میکند.

افزونه Hustle

افزونه Hustle

افزونه Hustle از گروه افزونه های ارائه شده توسط WPMU Dev است. این افزونه به شما اجازه میدهد که انواع پاپ آپ های هدفمند را در سایت خود به کار گرفته و تعداد مشترکین خبرنامه سایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. این افزونه دارای یک نسخه حرفه ای غیر رایگان نیز هست که امکاناتی از قبیل عدم محدودیت در تعداد opt-in ها، امکان استفاده از محتوای سفارشی و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار میدهد.

افزونه Popups by Supsystic

افزونه Popups by Supsystic

افزونه Popup by Supsystic امکان ایجاد انواع پاپ آپ را از طریق یک رابط کاربری یوزر فرندلی و جذاب و با استفاده از 10 ها تمپلیت از پیش آماده برای شما فراهم میکند. این افزونه از نزدیک به 20 حالت متنوع پاپ آپ پشتیبانی کرده و به شما اجازه میدهد که پاپ آپ های دلخواه خود را در موقعیت های متنوع و با انیمیشن های جذاب در سایتتان به نمایش در آورید.

افزونه Poptin

افزونه Poptin

پاپتین مانند دیگر افزونه هایی که در این فهرست به شما معرفی کردیم، به شما در ایجاد انواع پاپ آپ با محتوای متنوع از قبیل فرم تماس، اشتراک در خبرنامه و … کمک میکند. یکی از ویژگی های این افزونه امکان نمایش پاپ اپ در هنگام خروج کاربر از سایت است. در این حالت زمانی که افزونه تشخیص بدهد، کاربر قصد بستن یک صفحه را دارد، پاپ آپ به وی نشان داده میشود که علاوه بر بالا بردن تاثیر نمایش پاپ آپ، میتواند مدت زمان ماندن کاربر در صفحات سایتتان را نیز افزایش دهد.

افزونه Ninja Popups

افزونه Ninja Popups

از این بخش این فهرست به بعد، افزونه هایی که به شما معرفی خواهیم کرده همه افزونه های پریمیوم و غیر رایگان خواهند بود. اولین افزونه این گروه، نینجا پاپ آپ است. (که انتخاب همیشگی مسترکد برای ایجاد انواع پاپ آپ بوده و هست) نینجا پاپ آپ با نزدیک به 40 هزار فروش در سایت کدکنیون از کهنه کارهای این میدان است. اما نکته حائز اهمیت این است که این افزونه طی سالهای متمادی عرضه خود در سایت کد کنیون همواره در حال پیشرفت، بهبود و تغییر بوده و آنچه در سایت های مدرن امروز مورد نیاز شماست را به خوبی برایتان فراهم میکند.

با استفاده از ninja popups میتوانید انواع محتوای دلخواه خود را از تصاویر و محتوای اچ تی ام ال تا انواع فرم های اشتراک در خبرنامه و … را تبدیل به پاپ آپ کرده و با شرایط دلخواه در بخش های مورد نظر سایت خود به نمایش بگذارید.

افزونه JET Popup

افزونه JET Popup

افزونه جت پاپ آپ یکی از افزودنی های صفحه ساز المنتور است. با استفاده از این افزونه میتوانید پاپ آپ های دلخواه خود را به صورت درگ اند دراپ از طریق المنتور ایجاد کرده و در معرض دید کاربران و مخاطبین وبسایت خود قرار دهید.

افزونه Layered Popups

افزونه Layered Popups

لیرد پاپ آپ یا پاپ آپ لایه ای، افزونه ای سریع و قدرتمند برای ایجاد انواع popup در وردپرس است. این افزونه امکان ایجاد پاپ آپ های لایه ای به همراه انیمیشن را برای شما فراهم میکند. این افزونه با GDPR نیز سازگار بوده و امکان نمایش پاپ در شرایط مختلفی از جمله در زمان لود صفحه، در زمان خروج از صفحه، در حالت اسکرول، زمان توقف کار کاربر را برای شما فراهم میکند. این افزونه را میتوانید در بخش های مختلفی از سایت بر اساس نیاز خود به کار گرفته و از امکانات آن بهره مند شوید.

افزونه Master Popups

افزونه Master Popups

مستر پاپ آپس با رابط کاربری جالب و کاربر پسندش، یکی از قوی ترین افزونه های این فهرست است. این افزونه از انواع پاپ آپ های مودال، اسلاید-این، نوار نوتیفیکیشن، پاپ آپ فول اسکرین و پاپ آپ های درون خط و ابزارکی را پشتیبانی میکند.

از دیگر امکانات این افزونه میتوان به مواردی همچون سازگاری با WPML، امکان استفاده از کانتر های شمارش معکوس و ویرایشگر بصری با استفاده آسان اشاره کرد.

افزونه Convert Plus

افزونه Convert Plus

از زبان طراح این افزونه، کانورت پلاس پیشرفته ترین افزونه پاپ آپ موجود برای وردپرس است! این افزونه میتواند مشترکین خبرنامه شما را تا 1000 درصد افزایش دهد، تعداد مشتریانی که سبد خرید خود را نیمه کاره رها میکنند کاهش دهد، به تعداد دنبال کننده های شما در شبکه های اجتماعی و تعداد اشتراک گذاری محتوای وبسایت شما بیافزاید و به شما در معرفی محصولات و اطلاع رسانی پیشنهاد های ویژه به کاربرانتان کمک کند.

سخن پایانی

تعداد افزونه های ایجاد پاپاپ برای وردپرس بسیار بسیار بیشتر از تعداد افزونه های محدودی است که در این فهرست به معرفی آنها پرداختیم. در این فهرست سعی کردیم که برخی از محبوب ترین و موفق ترین این افزونه ها را به شما معرفی کنیم. در پایان تصمیم اینکه کدام یک از این افزونه ها را جهت استفاده در سایت خود انتخاب کنید، بر عهده شما خواهد بود و بهترین کار برای رسیدن به انتخابی مناسب، تست کردن این افزونه ها در بازه های زمانی متفاوت و سنجش امکانات ارائه شده توسط آنها با آنچه شما مد نظر دارید خواهد بود.

راستی فراموش نکنید که، اگر از افزونه خاصی جهت ساخت popup در سایت خود استفاده میکنید که در این فهرست معرفی نشده، حتما در بخش دیدگاه ها، نام افزونه مورد علاقه تان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. اگر هم انتخابتان در بین موارد معرفی شده در این نوشته است، دلیل انتخاب خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  معرفی 10 افزونه برای ساختن پاپ آپ در وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.