چگونه هشدار دیدگاه جدید را در وردپرس غیر فعال کنیم؟

0

غیر فعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

حتما متوجه شده اید که هرگاه دیدگاه جدیدی در یکی از نوشته های وبسایت وردپرسی شما درج شود، بلافاصله ایمیلی با محتوایی مشابه “نظارت کنید : دیدگاه تازه‌ای در نوشته‌ی x در انتظار بررسی شماست” برای شما ارسال میشود. شاید این مسئله برای وبلاگ یا وبسایتی که در روز 5-6 دیدگاه بیشتر دریافت نمیکند کاملا ایده آل باشد ولی اگر وبسایتی پر بازدید داشته باشید که در هر ساعت تعداد زیادی نظر جدید در آن به ثبت میرسد، این مسئله تا حدی آزار دهنده و حتی مشکل ساز خواهد شد. آزاردهنده بودن آن که مشخص است و نیازی به توضیح ندارد ولی اجازه بدهید جنبه ی مشکل ساز آن را توضیح دهیم. در اکثر هاستینگ ها، سایت شما در هر ساعت مجاز است که تنها تعداد خاصی ایمیل ارسال کند. زمانی که این تعداد ایمیل مشخص (معمولا 25 یا 30 عدد) به پایان برسد، سایت شما تا اتمام آن ساعت دیگر قادر به ارسال ایمیل نخواهد بود. بر اساس این توضیح احتمالا خودتان متوجه شدید که چرا ارسال هشدار دیدگاه جدید در وبسایت هایی با تعداد دیدگاه بالا میتواند منجر به ایجاد مشکل شود. پیرو توضیحات بالا، امروز به همراه مسترکد می آموزیم که چگونه میتوان هشدار دیدگاه جدید را در وردپرس غیر فعال کرد. برای یادگیری این کار با ما همراه شوید.

غیر فعال کردن هشدار دیدگاه تازه در وردپرس

انجام این کار بسیار ساده است. برای شروع کافی است از منوی تنظیمات وردپرس به زیرمنوی گفت و گو ها (گفتگو ها؟!) مراجعه کنید. در صفحه ی باز شده بخش “برایم نامه بفرستید هرگاه یا E-mail me whenever” را پیدا کنید. (مانند تصویر زیر)

تنظیمات ارسال ایمیل برای نظرات در وردپرس

حالا در این بخش هر دو گزینه ی “کسی دیدگاهی نوشته است” و دیدگاهی نیازمند بررسی است را غیر فعال کنید.
در پایان ذخیره تنظیمات فراموش نشود.
از این به بعد اگر دیدگاه جدیدی در سایت شما به ثبت برسد، دیگر توسط ایمیل از این مسئله اطلاع پیدا نخواهید کرد پس فراموش نکنید که پس از غیر فعال کردن این گزینه ها، به طور مرتب به سایت خود سر بزنید تا بتوانید در صورت نیاز دیدگاه های جدید را تایید کرده و به آنها پاسخ دهید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  چگونه هشدار دیدگاه جدید را در وردپرس غیر فعال کنیم؟
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.