آموزش ایجاد اکانت ایمیل در پلسک

0

در این مقاله به آموزش ایجاد اکانت ایمیل در پلسک خواهیم پرداخت. در صورتی که اکانت ایمیل خود را قبلا ایجاد کرده اید اما نمیدانید چگونه باید به آن دسترسی پیدا کرده و وارد وبمیل شوید، توصیه میکنیم آموزش دسترسی به وب میل در پلسک را مطالعه نمایید.

آموزش ایجاد اکانت ایمیل در پلسک

برای شروع ابتدا وارد پلسک شوید. (آموزش لاگین به پلسک) سپس به منوی Mail مراجعه کرده و روی دکمه Create Email Address کلیک کنید. (فرمی که مشاهده میکنید بسته به نوع ویو و ورژن کنترل پنل پلسک شما ممکن است با تصویر زیر متفاوت باشد)

ساختن اکانت ایمیل در کنترل پنل plesk

در این بخش اطلاعات درخواستی را به شرح زیر تکمیل کنید :

  1. در فیلد Email Address آدرسی که مایلید قبل از علامت @ در ایمیل شما بیاید را درج کنید. مثلا برای ساختن ایمیل info@domain.com باید عبارت info را در اینجا وارد کنید.
  2. توصیه میکنیم تیک گزینه Can be used to log in to Plesk را حذف کنید. فعال بودن این گزینه امکان ورود با این ایمیل به هاست پلسک را برای شما میسر میکند. این مسئله به علت عمومی بودن آدرس ایمیل در برخی موارد ممکن است ریسک امنیتی به شمار برود.
  3. در فیلد External Email Address آدرس ایمیلی که مایلید در صورت فراموشی رمز آدرس ایمیل فعلی، اطلاعات رمز به آن ارسال شود را وارد کنید. یعنی اگر دسترسی شما به وب میل قطع شود، با آدرس ایمیلی که در اینجا وارد میکنید قادر به بازنشانی رمز خواهید بود.
  4. در فیلد های Password و Confirm password رمز دلخواه خود را وارد کنید. برای تولید رمز اتوماتیک میتوانید از دکمه Generate استفاده کرده و برای مشاهده رمز تولید شده از دکمه Show استفاده کنید. دقت کنید حتما رمزی که انتخاب میکنید از سختی لازم برخوردار بوده و فاقد عبارات مرسوم که یافتن آنها آسان است باشد.
  5. در بخش Mailbox گزینه Another Size را انتخاب کرده و اندازه باکس ایمیلتان را به عدد دلخواه (کمتر از فضای در دسترس هاست شما) محدود کنید. توصیه ما این است که در فضایی بین 250 مگابایت تا حداکثر 1 گیگابایت را به میل باکس خود نسبت داده و به صورت مرتب به پاکسازی آن بپردازید تا از پر شدن بی رویه آن جلوگیری شود.
  6. در پایان روی OK کلیک کنید تا اکانت ایمیل شما ساخته شده و در لیست اکانت های ایمیل به نمایش در بیاید.

در پایان میتوانید برای دسترسی به ایمیلی که به تازگی ایجاد کرده اید از آموزش دسترسی به وب میل در پلسک که قبلا برای شما در سایت درج کرده ایم استفاده کنید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش ایجاد اکانت ایمیل در پلسک
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.