چگونه صفحه بندی را از صفحه اصلی سایت در جوملا حذف کنیم؟

3

چگونه صفحه بندی را از صفحه اصلی سایت در جوملا حذف کنیم؟

اگر دقت کرده باشید، جوملا به صورت پیشفرض در صفحه ی اصلی سایت شما لیستی از شماره صفحات موجود در سایت را به نمایش در می آورد که کاربران میتوانند با کلیک بر روی شماره ی صفحه ی مورد نظر، به بخش مورد نظر مراجعه کرده و مطالب مربوط به آن صفحه را مطالعه کنند. این مسئله برای عموم افراد ایده آل است ولی اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که مایل نیستید در صفحه ی اصلی سایت خود، شماره ی صفحات را به نمایش در بیاورید، جوملا این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که با اعمال تنظیمی ساده، این صفحه بندی را از صفحه اصلی سایت خود حذف کنید. توجه داشته باشید که این تنظیم تنها محدود به صفحه ی اصلی نیست و تمامی بخش هایی که جزو صفحات ویژه در سایت شما باشند، امکان فعال/غیر فعال کردن این ویژگی را در اختیار شما قرار میدهند و شما میتوانید با توجه به نیاز خود و بر اساس همین آموزش ساده، به اعمال تنظیمات دلخواه بر روی آنها بپردازید. از شما دعوت میکنیم در این آموزش از سری آموزش های cms جوملا با مسترکد همراه شوید.

آموزش حذف صفحه بندی از صفحه خانگی سایت در جوملا

حذف صفحه بندی از صفحه ی اصلی سایت در جوملا بسیار آسان است. برای انجام این کار مطابق با تصویر زیر در ناحیه مدیریت جوملا ابتدا از بخش “منو ها” زیر منوی Main Menu را انتخاب کنید. در این صفحه باید قادر به مشاهده ی صفحه ی اصلی سایتتان در منوی باز شده باشید.

بخش منو ها در جوملا

همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است، صفحه ی خانگی یا همان صفحه اصلی، صفحه ای است که در جلوی آن یک ستاره به چشم میخورد. بنابراین روی عنوان این آیتم کلیک میکنیم تا آیتم مربوطه جهت ویرایش باز شود. حالا کافی است که در صفحه ی باز شده به تب “طرح” مراجعه کرده و گزینه ی صفحه بندی یا Pagination را بیابید.

مخفی کردن صفحه بندی در جوملا

در میان گزینه های موجود برای صفحه بندی، گزینه ی مخفی را انتخاب کنید تا از نمایش صفحه بندی در صفحه ی اصلی سایتتان جلوگیری شود. در پایان ذخیره ی تنظیمات جدید را نیز فراموش نکنید.

حالا اگر به صفحه ی اصلی سایتتان مراجعه کنید خواهید دید که دیگر خبری از نشان دادن شماره ی صفحات نیست. به همین سادگی …

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  چگونه صفحه بندی را از صفحه اصلی سایت در جوملا حذف کنیم؟
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
3 دیدگاه
  1. mehdi می گوید

    اقا یه سوال فنی
    اون عکس از منو ها از قالب pocha شرکت joomshaper نیست ؟

    1. MrCode می گوید

      تصاویر مربوط به ناحیه مدیریت جوملا هستن. همه چیز هم پیشفرض هست.

  2. باربری تهران می گوید

    با تشکر از سایت خوبتون

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.