آموزش قرار دادن تبلیغ در نوشته ها در وردپرس

6

آموزش قرار دادن تبلیغ در نوشته ها در وردپرس

قبل از هر کاری اول اجازه بدهید دقیقا هدفمان را تعیین کنیم. منظور ما دقیقا این است که چگونه میتوان در بین متن نوشته ها در وردپرس تبلیغ قرار داد. احتمالا شما همین الان میدانید که چگونه میتوانید در بین مطالب وبسایتتان تبلیغ قرار دهید. اما اگر از شما بخواهم که تبلیغ خود را در بین نوشته های یک پست قرار دهید چه کار خواهید کرد؟ یک پاسخ نا کارامد میتواند این باشد که تبلیغ را از طریق ویرایشگر متنی وردپرس در نوشته قرار خواهید داد. این روش بسیار ناکارامد است چرا که در صورتی که در آینده مایل باشید تبلیغ مورد نظر را حذف کرده یا تغییر دهید ممکن است مجبور شوید تعداد زیادی نوشته را مجددا ویرایش کنید. بنابراین استفاده از این روش برای قرار دادن تبلیغات در بین نوشته های یک پست اصلا جالب نیست. اما امروز مسترکد دو روش کاملا کاربردی و مطمئن برای انجام این کار را به شما آموزش خواهد داد. ابتدا آستینمان را بالا میزنیم و چند خطی کد مینویسیم و بعد برای آنهایی که کد نویسی باب میلشان نیست، یک افزونه ی مناسب هم معرفی میکنیم که به خوبی از پس این کار بر خواهد آمد. پس با مسترکد همراه باشید.

هدف ما این است که بتوانیم با یک قطعه کد، تبلیغ دلخواهمان را در پست های وبلاگ یا وبسایتمان، بعد از پاراگرافی خاص (مثلا پاراگراف اول یا دوم و … در هر نوشته) قرار دهیم. برای این کار لازم است کد زیر را در فایل functions.php پوسته ی خود قرار دهید. یا اگر قبلا به همراه مسترکد یک افزونه مخصوص سایتتان ایجاد کرده اید، میتوانید حالا از همان افزونه برای انجام این کار استفاده کنید.

خوب، حالا تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در خط 5، بجای عبارت Advertisement Code کد تبلیغ خود را قرار دهید. برای تنظیم شماره پاراگرافی که تبلیغ در آن به نمایش در می آید نیز کافی است عدد 2 را در خط 8 این کد به عدد دلخواه خود تغییر دهید. به همین سادگی تبلیغ شما در متن نوشته های وبسایت شما به نمایش در خواهد آمد.

و اما طبق قولمان برویم به سراغ کسانی که از بازی با کد خوششان نمی آید. راه دیگر انجام کار این است که ابتدا افزونه ی Insert Post Ads را بر روی سایت خود نصب کرده و فعال نمایید. پس از نصب و فعال سازی افزونه، منوی جدیدی با عنوان Post Adverts به منوی های بخش مدیریت وردپرس شما افزوده خواهد شد. در این بخش با کلیک بر روی زیرمنوی Add New میتوانید تبلیغ جدیدی را به نوشته های خود بیافزایید.

آموزش قرار دادن تبلیغ در نوشته ها در وردپرس

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، شما میتوانید شماره پاراگراف مورد نظرتان را نیز در هنگام افزودن تبلیغ تازه معین کنید تا تبلیغ شما در همان پاراگراف به نمایش در بیاید. فکر میکنم نیازی به گفتن نباشد که تبلیغ شما میتواند شامل هرگونه محتوای html باشد.

امکان دیگری که از طریق این افزونه در اختیار شما قرار میگیرد این است که تعیین کنید مایلید تبلیغات شما در کدام یک از انواع پست ها به نمایش در بیایند. برای انجام این کار کافی است به بخش تنظیمات (settings) افزونه مراجعه کرده و سپس در میان انواع پست های موجود (مثلا نوشته ها، برگه ها و …) آنهایی که مایل هستید تبلیغات شما را نمایش دهند، برگزینید و تنظیمات را ذخیره نمایید.

راستی، دوست دارید در فید سایتتان تبلیغ نمایش دهید؟ آموزش سفارشی کردن و اعمال تغییرات در خروجی فید وردپرس را از دست ندهید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش قرار دادن تبلیغ در نوشته ها در وردپرس
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
6 دیدگاه
  1. ورمی کمپوست می گوید

    ممنون از معرفی پلاگین فوق العادتون.. فقط کاش یه پلاگینی هم معرفی میکردین که بشه باهاش کد تبلیغاتی هم ایجاد کرد.. (هلو تو گلو)
    ممنون ممنون و ممنون

    1. MrCode می گوید

      سلام
      خواهش میکنم.
      برای ساختن کد تبلیغ میتونید از یک ویرایشگر html آنلاین استفاده کنید. مثلا :
      https://html-online.com/editor

      در پایان هم میتونید کدی که براتون تولید شده رو بردارید و در محل مورد نظرتون مورد استفاده قرار بدید.

  2. سید مهدی می گوید

    افزونه فوق العاده هست واقعا عالیه خیلی ممنون

  3. پدرام ملکی می گوید

    سلام. چطور میشه بعد از پستهای یه نویسنده خاص و یه دسته بندی خاص به طور همزمان‌ ( نویسنده خاص و دسته بندی خاص به طور همزمان) کد تبلیغ درج کرد.
    ممنون از حسن توجه شما

    1. MrCode می گوید

      سلام
      برای چک کردن نویسنده و دسته بندی از توابع is_author و is_category میتونید استفاده کنید. راهنما :
      https://developer.wordpress.org/reference/functions/is_category/
      https://codex.wordpress.org/Function_Reference/is_author

  4. حسن می گوید

    چطور میشه کاری کرد که از پست های قبلی سایت ما ، به صورت رندوم و تصادفی ، به عنوان لینک داخلی در بین متون استفاده کنیم؟ بدون افزونه رو میگم.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.