راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ در وردپرس

3

راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ در وردپرس

همانطور که به خوبی میدانید، وردپرس تنها یک سیستم مدیریت محتوای ساده نیست و از آن میتوان برای انواع مقاصد و راه اندازی انواع سایت ها، از وبلاگ های ساده گرفته تا انواع فروشگاه و سایت های حرفه ای شرکتی و … استفاده کرد. خبر خوب این است که اگر به دنبال راه اندازی سیستم تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هم باشید، باز هم وردپرس بی رقیب، شما را نا امید نمیکند و با ارائه انواع افزونه های قدرتمند به خوبی از پس نیازهای شما بر می آید. بنابراین شما میتوانید به یاری این افزونه ها، بدون هیچ هزینه ای سیستم پشتیبانی آنلاین راه اندازی نموده و مشتریانتان را به ساده ترین شکل پشتیبانی نمایید.

اینبار مسترکد تصمیم دارد چند افزونه رایگان مخصوص راه اندازی سیستم تیکتینگ مبتنی بر وردپرس را به شما معرفی کند. برای آشنایی با این افزونه های جالب و کاربردی در ادامه با ما همراه باشید.

WP Support Plus Responsive Ticket System

افزونه تیکت و پشتیبانی WP Support Plus Responsive Ticket System

افزونه WP Support Plus Responsive Ticket System همانطور که از نامش هم مشخص است یک سیستم پشتیبانی کاملا واکنش گرا را به سایت وردپرسی شما اضافه میکند. این افزونه به صورت کاملا ایجکسی (AJAX) کار کرده و به کاربران شما اجازه میدهد که در دیوایس های مختلف به بهترین شکل از آن بهره بگیرند. تیکت های ارسال شده در این سیستم میتوانند دارای وضعیت، اولویت و دسته بندی خاص خود باشند و در این سیستم امکان ارسال تیکت از طریق بخش مدیریت و ناحیه کاربری و همچنین ارسال تیکت از طرف یک کاربر نیز برای مدیر سیستم میسر است.

WP Support Plus Responsive Ticket System به کاربران شما اجازه ارسال تیکت به عنوان مهمان را نیز میدهد. تیکت های ارسال شده در این سیستم میتوانند دارای پیوست بوده و جهت بررسی به کارمند  خاصی واگذار شوند.

برخی از امکانات این افزونه پشتیبانی عبارتند از :

  • امکان ارسال درخواست پشتیبانی بدون محدودیت از طریق ناحیه مدیریت و ناحیه کاربری
  • امکان باز کردن تیکت از طرف کاربر
  • امکان ارسال تیکت به عنوان مهمان به همراه محافظت در برابر اسپم
  • امکان تعریف اولویت، وضعیت و دسته بندی برای تیکت ها
  • مجهز به امکان پیوست فایل به تیکت
  • دارای امکان تعریف بی نهایت کارمند برای بخش پشتیبانی
  • امکان تعریف سوپروایزر یا ناظر برای سیستم
  • امکان تخصیص تیکت به کارمند خاص
  • پشتیبانی از واکنش گرایی و سازگاری با هر نوع قالب
  • به کار گیری Ajax جهت بالاتر بردن سرعت سیستم
  • مجهز به سیستم فیلتر تیکت ها با استفاده از ایجکس
  • امکان ویرایش HTML تیکت ها
  • پشتیبانی از زمینه های دلخواه برای فرم ارسال درخواست پشتیبانی
  • امکان محدود کردن ارسال تیکت به نقش کاربری خاص (مناسب برای مشتریان ووکامرس و …)
  • امکان درج تیکت های خصوصی یا عموی برای کاربران وارد شده
  • دارای سیستم سوالات متداول
  • امکان افزودن CSS دلخواه جهت سفارشی سازی سیستم
  • امکان افزودن یادداشت قابل مشاهده توسط کارمندان و مدیران به تیکت ها
  • امکان تعریف پاسخ های از پیش تعیین شده
  • امکان ویرایش قالب های ایمیل
  • و بسیاری امکانات دیگر …

JS Support Ticket

افزونه سیستم پشتیبانی JS Support Ticket

افزونه JS Support Ticket جزو افزونه هایی است که دارای دو نسخه رایگان و نسخه حرفه ای غیر رایگان است. نسخه رایگان این افزونه دارای امکانات متعددی است که میتواند به خوبی نیازهای ابتدایی ایجاد یک سیستم پشتیبانی بر مبنای وردپرس را براورده کند. استفاده از این افزونه بسیار آسان بوده و رابط کاربری زیبای آن، شیرینی استفاده از آن را دو چندان میکند. این افزونه هم مانند افزونه قبلی که به شما معرفی کردیم، به صورت واکنش گرا طراحی شده و شما میتوانید آن را در کنار هر قالب وردپرسی به کار بگیرید.

امکانات نسخه رایگان افزونه JS Support Ticket :

  • طراحی شده به صورت واکنش گرا
  • سازگار با انواع قالب ها
  • عدم محدودیت در ارسال تیکت
  • مجهز به نوتفیکیشن ها و پاسخ های خودکار
  • دارای امکان بهره گیری از زمینه های دلخواه
  • امکان تعریف دپارتمان ها و بخش های مختلف
  • مجهز به کدهای کوتاه
  • دارای قالب های ایمیل
  • امکان تعریف اولویت تیکت ها
  • امکان پیوست کردن فایل به تیکت های ارسالی
  • امکانات سفارشی سازی متعدد
  • دارای لینک های سازگار با موتورهای جستجو
  • پشتیبانی از سیستم های چند زبانه
  • و …

اگر هم مایل هستید امکانات کامل تر و بیشتری در اختیار داشته باشید، با صرف 59 دلار هزینه میتوانید دسترسی به امکانات کامل افزونه را آزاد کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.

امکانات نسخه حرفه ای افزونه JS Support Ticket :

  • امکان تعریف قالب برای سیستم
  • امکان معین کردن ترتیب فیلد ها
  • دارای سیستم مدیریت سطوح دسترسی
  • دارای سیستم مدیریت کارمندان
  • امکان ایجاد مرکز دانش (knowledge base)
  • مجهز به امکان درج سوالات متداول و اعلان ها
  • امکان بن کردن ایمیل و کاربر
  • امکان ارسال تیکت از طرف کاربران ثبت نام نشده
  • امکان قفل کردن تیکت ها و درج مهلت پاسخ دهی
  • امکان جابجا کردن تیکت بین کارمندان یا دپارتمان ها
  • مجهز به لاگ فعالیت
  • مجهز به پیام های از پیش ساخته
  • امکان باز کردن تیکت از طریق ایمیل
  • و امکانات دیگر …

Sola Support Tickets

سیستم پشتیبانی Sola Support Tickets

Sola Support Tickets یک سیستم پشتیبانی ساده و جمع و جور برای وردپرس است. استفاده از امکانات این افزونه آسان بوده و کاربران شما میتوانند به ساده ترین شکل و در کوتاه ترین زمان، درخواست پشتیبانی خود را برای شما ارسال کنند. این افزونه در نسخه رایگان خود، امکانات نسبتا محدودی را در اختیار شما قرار میدهد اما امکانات این سیستم را میتوانید با افزودن ادآن های پریمیوم افزایش دهید. هرچند امکانات نسخه رایگان این افزونه نسبتا محدود بوده و لیست آنها کوتاه است، ولی برای راه اندازی یک سیستم پشتیبانی ساده، این افزونه میتواند به سادگی، نیازهای بسیاری از کاربران را پاسخگو باشد.

Awesome Support

سیستم پشتیبانی وردپرس Awesome Support – WordPress Support Plugin

سیستم تیکتینگ Awesome Support حاصل یک تلاش دو ساله از طرف سازندگان آن بوده و کاربران آن عموما نظر بسیار مثبتی نسبت به آن دارند. این افزونه دارای امکانات گسترده ایست و به نحوی طراحی شده که با بیش از 99 درصد قالب های وردپرس، به طور کامل سازگار باشد. سازندگان این افزونه از آن به عنوان Plug & Play یاد میکنند. این مسئله به این مفهوم است که این افزونه از زمان فعال شدن در سایت شما، کاملا برای شروع به استفاده، حاضر و آماده است.

طراحی افزونه Awesome Support به صورت واکنش گرا صورت گرفته تا کاربران شما با استفاده از دیوایس های مختلف، قادر به بهره گیری از سیستم پشتیبانی شما باشند.

Awesome Support به صورت پیشفرض امکانات گسترده ای دارد که با پرداخت هزینه و بهره گیری از افزودنی های مختلف میتوانید آنها را افزایش داده و امکانات سیستم را گسترده تر از پیش کنید.

برخی از امکانات افزونه Awesome Support عباتند از :

  • امکان ارسال تیکت از طرف کاربران و پاسخ دهی به تیکت ها از طرف کارمندان سیستم
  • ارسال نوتیفیکیشن های ایمیلی
  • امکان محدود کردن دسترسی به تیکت ها
  • امکان آپلود فایل و کنترل سایز و تعداد فایل های آپلود شده
  • امکان ارائه پشتیبانی برای محصولات مختلف
  • امکان تعریف دپارتمان های متنوع برای پشتیبانی
  • پشتیبانی از زمینه های دلخواه
  • امکان تعریف قوانین و مقررات برای سیستم و الزام کاربر به پذیرش آنها قبل از باز کردن تیکت
  • مشخص کردن تیکت های قدیمی با برچسب های مخصوص
  • امکان کارکردن همزمان چند کارمند روی یک تیکت و جابجایی تیکت ها بین کارمندان
  • و امکانات دیگر …

Buddy-bbPress Support Topic

راه اندازی سیستم پشتیبانی بر مبنای BuddyPress یا bbPress

اگر از BuddyPress یا bbPress استفاده کنید این افزونه یکی از جالب ترین انتخاب های شما خواهد بود. بعد از اینکه این افزونه را نصب کنید این امکان را خواهید داشت که یک تاپیک را به عنوان تاپیک پشتیبانی علامتگذاری کرده و سپس به آن حالت هایی از قبیل حل شده یا حل نشده و … را نسبت دهید.

حالا که به پایان این لیست رسیدیم کمی هم درباره ی مزایا و معایب این افزونه ها صحبت کنیم. همانطور که حتما متوجه شده اید برعکس سایر افزونه های رایگان وردپرسی، در این بخش کمی ضعف وجود دارد. بنابراین نکته ی مهم این است که شما باید پیش از تصمیم گیری حد و اندازه ی کار خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است. لازم است به این نکته هم اشاره کنم که شما محدود به استفاده از این افزونه های رایگان نیستید بلکه با صرف هزینه ی بین 25 تا 100 دلار میتوانید از بین انواع افزونه های مخصوص راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در وردپرس، افزونه ای را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید. بنابراین اگر مشغول راه اندازی تجارت کوچکی هستید که میخواهید بدون صرف هزینه شروع به سوددهی کند، شاید بتوانید از بین 6 افزونه ی بالا یکی را انتخاب نمایید و شاید در آینده تصمیم دیگری را برای ادامه ی کار اتخاذ کنید. اما فراموش نکنید، از قبل به همه ی نیاز های خود با دقت فکر کنید تا در نیمه های راه دچار مشکلات عجیب و غریب و کمبود امکانات نشوید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ در وردپرس
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
3 دیدگاه
  1. مدل لباس می گوید

    باسلام ممنون عالی ومفیدبود

  2. ghazavatonline می گوید

    با سلام
    ضمن تشکر از پست مفید و کاربردی حاضر.
    صرف نظر از تفاوت های بیان شده، پیشنهاد خودتان از میان افزونه های معرفی شده، کدامیک خواهد بود و چرا؟
    با تشکر

    1. MrCode می گوید

      سلام
      با توجه به اینکه شخصا به مدت طولانی با هیچ کدوم از این افزونه ها کار نکردم ترجیح خاصی بینشون ندارم. بهتره به صورت لوکال به تست اونها بپردازید و بعد بر اساس اینکه برای ارائه پشتیبانی به چه آیتم ها و امکاناتی نیاز دارید، یکی رو انتخاب کنید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.