آموزش ورود به کنترل پنل پلسک

0

آموزش استفاده از کنترل پنل پلسک

اولین قدم در شروع به کار با هاست پلسک، ورود به کنترل پنل آن است. برای لاگین به کنترل پنل پلسک میتوانید به شکل زیر عمل کنید :

آموزش ورود به کنترل پنل پلسک

برای وارد شدن به کنترل پنل هاست پلسک باید یکی از آدرس های زیر را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید :

آدرس زیر را جهت دسترسی به کنترل پنل با استفاده از پروتکل امن یا SSL مورد استفاده قرار دهید :

بجای domain.com از آدرس دامنه خود یا آدرس IP سرور استفاده کنید. دقت داشته باشید که با توجه به اینکه گواهینامه SSL کنترل پنل هاست برای هاست نیم صادر میشود، ممکن است در هنگام دسترسی به کنترل پنل روی پورت 8443 با هشدار امن نبودن سایت مواجه شوید. در این حالت بهتر است که با استفاده از هاست نیم سرور مورد نظر اقدام به ورود به هاست کنید. (معمولا این آدرس از طرف سرویس دهنده میزبانی به شما اعلام میشود.)

آدرس زیر را جهت دسترسی به کنترل پنل بدون پروتکل امن مورد استفاده قرار دهید :

توجه داشته باشید که نحوه دسترسی به کنترل پنل و ورود بدون پروتکل امن صرفا جهت اطلاع در اینجا درج شده و عموما استفاده از حالت اول توصیه میشود. اما اگر در شرایطی هستید که استفاده از حالت اول به هر دلیل (خصوصا مواردی که در بالا ذکر شد) برای شما ممکن نیست میتوانید موقتا از این حالت استفاده کنید.

پس از وارد کردن یکی از آدرس های ذکر شده در نوار آدرس مرورگر، با صفحه ای مشابه زیر مواجه خواهید شد :

صفحه لاگین به کنترل پنل هاست پلسک

در این صفحه باید در بخش username و password اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را که از سرویس دهنده هاستینگ خود دریافت کرده اید، درج کرده و سپس جهت ورود به کنترل پنل روی دکمه Log in کلیک کنید.

ورود به کنترل پنل پلسک با استفاده از شبکه های اجتماعی

در برخی موارد ممکن است امکان ورود با استفاده از شبکه های اجتماعی نیز در فرم ورود که در تصویر بالا نمایش داده شده، در اختیار شما قرار بگیرد که در این حالت میتوانید با کلیک روی آیکن شبکه اجتماعی مورد نظر با اکانت هایی همچون گوگل، گیت هاب و فیسبوک (در صورت یکسان بودن ایمیل ثبت نامی در این شبکه های اجتماعی با ایمیل ثبت نامی در هاست) نیز به کنترل پنل هاست خود دسترسی داشته باشید.

دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  آموزش ورود به کنترل پنل پلسک
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!
ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.